شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / مراسم تکر م ومعارفه رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین

حوزه / مسئول نظارت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ذلت از دیگر پیامدهای رفتار یهودیان است و مُهر ذلت بر اینها خورده و لذا در طول تاریخ این قوم ذلیل خواهند شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام رمضانعلی کوهستانی امروز در مراسم معارفه وتکریم مسئولین سابق و جدید سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین که در سالن اجتماعات سپاه حضرت فاطمه زهرا (س) برگزارشد گفت: سیزده جرم از سوی خداوند برای قوم یهود شمرده شده و در آیات ۱۵۵ تا ۱۶۱ سوره نساء به بیان شش جرم پرداخته شده است.

مسئول نظارت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: خدا فرموده این قوم اساسا قوم پیمان شکنی بوده و قابل اعتماد نیستند. ملت های دنیا باید بدانند که قوم یهود عمر بیش از سه هزار و پانصد ساله دارند و همه ملت های دنیا باید در جریان تمام خیانت هایی که این قوم به تاریخ بشریت کرده اند، قرار گیرند.

وی به دومین جرم قوم یهود که در قرآن از آن یاد شده اظهار کرد: این قوم بنا بر این دارند که هیچ معجزه ای را از سوی خداوند نپذیرند در حالی که تنها قومی هستند که در طول تاریخ خود در سالیان متمادی، روزانه معجزه می دیدند

وی عنوان کرد: حرم سوم قوم یهود، قتل انبیای الهی است که در یک روز بیش از ۷۰ پیامبر الهی را به قتل رساندند.

وی افزود: جرم چهارم این قوم این بود که رسما اعلام کردند قلبشان پذیرش حقیقت را ندارد و حرف حق را نمی پذیرد و این بیانی است که در قرآن آمده است.

حجت الاسلام کوهستانی تصریح کرد: جرم ششم این قوم بهتانی بود که به حضرت مریم بعنوان بانوی پاکدامن دوران زده اند. خداوند این بهتان را با واژه «عظیم» عنوان کرد و همین جرم برای این قوم بس است.

مسئول نظارت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران به جرم ششم قوم یهود که در قرآن به آن اشاره شده بیان کرد: جرم دیگری که این قوم مرتکب شدند این است که رسما اعلام کردند که حضرت عیسی را به قتل رساندند با توجه به اینکه در آخرالزمان به طور ناگهانی مسیحیان جهان، مسلمان خواهند شد و جریان تاریخ تغییر می کند و زمینه ظهور جهانی حضرت مهدی فراهم تر می شود، لذا یهودیان به منظور تخریب مسلمانان عنوان کردند که حضرت مسیح را به قتل رساندند در حالیکه ایشان زنده است و تا قیام موعود ظهور خواهند کرد.

وی ادامه داد: سه جرم در آیه ۱۶ سوره مائده عنوان شده که یکی تحریف آیات کتاب ادیان الهی است اما هنوز نتوانستند آیات قرآن را تحریف کنند. متاسفانه یهودیان در تخریب و تحریف ادیان موفق هستند و تحریف اساسی ترین عمل قوم یهود است. امروز در رسانه ها که ابزار مهم در دست یهودیان است، همه چیز تحریف می شود که جریان هولوکاست مصداق ترین این تحریف هاست

حجت الاسلام کوهستانی بیان کرد: قوم یهود هیچ تذکری را از خدا و رسول خدا قبول نداشته و ارزشی برای آن قائل نیستند و این قوم بی وقفه خیانت می کنند. مسلمانان آیات قرآن را می خوانند و به آن توجه دارند و تنها گروهی که به آیات قرآن عمل می کنند و این امر ایستادگی مقابل قوم یهود را ایجاد می کند مسلمانان هستند.

وی به شش پیامدی که از سوی قرآن برای قوم یهود عنوان شده اظهار کرد: یکی از این پیامدها، قساوت است. این قوم به شکل قومی و عمومی قصی القلب هستند و به شکل نژادی به قساوت دچار شدند و در سوره مائده آیه ۱۳ و ۶۴ و برخی آیات دیگر پیامدهایی برای این قوم ذکر شده است و این قوم به دلیل اینکه توبه نمی کنند به این شش پیامد دچار شدند.

حجت الاسلام کوهستانی عنوان کرد: ذلت از دیگر پیامدهای رفتار یهودیان است. مُهر ذلت بر اینها خورده و لذا در طول تاریخ این قوم ذلیل خواهند شد و با اینکه یهودیان بیشترین قدرت و نهادهای امنیتی و رسانه های دنیا را در اختیار دارند اما در نگاه همه مردم دنیا خوار و ذلیل بوده و همیشه سرگردان هستند و این ذلتها بسیار سنگین است که نمی توانند جز با زور این ذلت ها را بپوشاند و مردم از زبان قرآن باید با این قوم آشنا شوند.

وی اظهار کرد: قوم یهود به واسطه خیانت های بزرگی که به جامعه بشری کردند دچار پیامدهای زیادی شدند و از جمله این قوم دچار نژادپرستی شدند و تنها قومی هستند که دین را نژادی کردند. امروز شیعه در مقابل یهود ایستاده و به آیاتی که ۱۴۰۰ سال پیش نازل شده عمل کرده است و ما در حال کشیدن طناب الهی هستیم و مردم باید بدانند که ما هزینه های سنگینی پرداختیم و نسل کشی بزرگی از سوی قوم یهود صورت گرفت اما نتوانستند مقابل جریان شیعه در ایران بایستند و امروز این بلای نسل کشی را بر سر مردم مظلوم غزه درآوردند

مسئول نظارت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان گفت: قوم یهود هرگز از گناهانی که مرتکب شدند توبه نکرده و بازنگشتند بلکه بر انجام آن اصرار ورزیدند لذا تا یخ این قوم نشان می دهد که اگر انسان دچار تخلفات، گناهان و جرائم شد به سرعت توبه نماید تا مشمول پیامدهای آن نگردد.

ذلت از پیامدهای رفتار یهودیان است

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha