چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
میرزا جواد آقا ملکی تبریزی

حوزه/ پنجمین حلقه معرفتی «تربت پاک» ۱۱ بهمن ماه در جوار مزار میرزا جواد آقا ملکی تبریزی و عارفان و عالمان قبرستان شیخان قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مصطفی مرادی مدیر داخلی موسسه آوای توحید با اعلام این خبر: «تربت پاک» نام یکی از برنامه‌های معنوی و معرفتی موسسه آوای توحید است که تیر ۱۴۰۲ با حضور در جوار تربت علامه حسن زاده آملی شروع شد.

وی ادامه داد: این برنامه تحت عنوان سلسله حلقه‌های معرفتی «تربت پاک» قصد دارد تا در ادامه از طریق زمینه‌سازی و فراهم نمودن شرایط حضور مخاطبان بر مزار علما و عرفای بزرگ، شخصیت علمی و عرفانی بزرگان این مرز و بوم را به مخاطبان معرفی نموده و با این عمل اقدام موثری در جهت رشد و گسترش معنویت برای مخاطبان داشته باشد.
مرادی گفت: حلقه‌های معرفتی در بازه زمانی هر دو هفته یکبار بر سر مزار یکی از عارفان و با حضور و سخنرانی اساتید حوزه عرفان و معرفت در معرفی و شناساندن شخصیت بزرگان و عارفان برگزار می‌شود.

مدیر داخلی مؤسسه آوای توحید افزود: در همین راستا جلسه پنجم این برنامه در قبرستان شیخان و با حضور بر مزار شریف عالمان و عارفان قبرستان شیخان ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسن رمضانی از شاگردان علامه حسن زاده آملی برگزار می‌شود.

علاقه مندان برای ثبت نام می‌توانند به آیدی https://eitaa.com/ava۱۲۲ یا شماره ۰۹۹۰۶۲۶۵۷۹۴ پیام ارسال کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha