چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
فرمانده شهید نیروی قدس

حوزه/ شهید حجت‌الله امیدوار از فرماندهان ارشد نیروی قدس سپاه در حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به ساختمانی در سوریه به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در حمله روز گذشته تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمانی در محله «مزه» غرب دمشق پنج تن از مستشاران ایرانی به نام‌های «حجت‌الله امیدوار» با نام جهادی «صادق امیدزاده»، «علی آقازاده»، «حسین محمدی» و «سعید کریمی» و «محمدعلی صمدی» به شهادت رسیدند.

حجت الله امیدوار با نام جهادی «حاج صادق» از فرماندهان ارشد نیروی قدس سپاه و از معاونین حاج قاسم سلیمانی بود که چندین بار مورد سوء قصد قرار گرفته بود. با توجه به نقش مهم این فرمانده در بیرون راندن آمریکایی‌ها از سوریه، نام وی بارها در فهرست ترور موساد و سرویس‌های جاسوسی آمریکایی قرار گرفته بود.

چندی پیش واشنگتن‌پست در گزارشی به فعالیت‌های نیروی قدس سپاه و شخص حاج صادق به عنوان یکی از تهدیدها علیه حضور آمریکایی‌ها در سوریه پرداخته بود. روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز از وی به عنوان یکی از اضلاع پشتیبانی نیروهای مقاومت در منطقه یاد کرده بود.

شهید امیدوار اصالتا اهل کرمانشاه و از نیروهای با سابقه در دوران دفاع مقدس بود.

کتاب «ر» شامل تصویری از او به همراه شهید «رسول حیدری» در مناطق غربی ایران در حال مبارزه با ضد انقلاب و منافقین این منطقه در دهه ۶۰ است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha