شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه تبریز گفت: سردار خرم، مرد روزهای بحران و در حوزه دیپلماسی اقتصادی بسیار فعال بود و توجه ویژه ای نسبت به تجارت با کشورهای همسایه و همچنین مسائل فرهنگی داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار آذربایجان شرقی، گفت: همه ما رفتنی هستیم اما خوش به حال مرحوم آقای خرم که با عزت رفتند.

وی گفت: در این ۷ سال که در استان حضور دارم با ۴ استاندار همکاری داشتم و لازم می‌دانم از آنها یادی کنم، مرحوم دکتر جبارزاده استاندار اخلاق مدار، آقای خدابخش استاندار متشرع و متدین، آقای دکتر پورمحمدی استاندار فرهیخته و مرحوم خرم استاندار ولایی و انقلابی و جهادی.

امام جمعه تبریز افزود: آقای خرم چه در زمان فرماندهی سپاه عاشورا و چه استانداری اقدامات جهادی انجام داد، در زلزله میانه و سیل آق‌قلا وسط میدان بود.

وی ادامه داد: او مرد روزهای بحران و در حوزه دیپلماسی اقتصادی بسیار فعال بود و توجه ویژه ای نسبت به تجارت با کشورهای همسایه و همچنین مسائل فرهنگی داشت.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ابراز داشت: وقتی در مراسم تشییع پیکر مرحوم خرم آقای وزیر کشور به من گفتند سریعاً آقای رحمتی را معرفی می‌کنیم به ایشان زنگ زدم و گفتم مثل کوه پشت شما هستیم.

وی ادامه داد: به دولت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی عرض می‌کنیم شما از آذربایجان نگران نباشید، ما از آقای دکتر رحمتی پشتیبانی و حمایت می‌کنیم. دکتر رحمتی آدم باهوش و زرنگ و دارای فکر اقتصادی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha