شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حمیدی

حوزه/ امام جمعه عالیشهر گفت: هر چه در عالم هستی بگردید چنین انسان با عظمتی با این ویژگی و صفات وجود ندارد پس ما باید افتخار کنیم که شیعه و پیرو امیرالمومنین (ع) هستیم. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به مناسبت ولادت با سعادت امام علی(ع) و روز پدر، صبح امروز مراسم جشنی با حضور حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر در مدرسه دبستان دخترانه فدک عالیشهر برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر در خصوص نحوه ولادت امیرالمومنین (ع) بیان داشت: عجیب ترین و مهمترین ولادت در عالم هستی از زمانی که خداوند انسان را خلق کرده تا قیامت، ولادت امیر المومنین علی (ع) بوده است و از دیگر فضایل امام علی(ع) اینکه زمانی که هنوز پیامبر به رسالت هم نرسیده بود و قرآنی هم نازل نشده بود، حضرت علی (ع) در آغوش پیامبر شروع به خواندن قرآن کرد و سوره مومنون را خواند.

امام جمعه عالیشهر افزود: هر چه در عالم هستی بگردید چنین انسان با عظمتی با این ویژگی و صفات وجود ندارد پس ما باید افتخار کنیم که شیعه و پیرو امیرالمومنین (ع) هستیم.

حجت الاسلام حمیدی نژاد با اشاره به پیش رو بودن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران گفت: انسانهای بد همیشه به دنبال این هستند که از مردم سو استفاده کنند و با حیله پول و ثروت مردم را به غارت ببرند درست مانند شاه ایران که از بدترین آدمها بود و مردم را دوست نداشت و فقط به فکر خود و خانواده اش بود؛ مردم نیز با انقلاب او را از قدرت کنار زدند و امام که دلسوزترین، مهربانترین و با سخاوت ترین شخص نسبت به مردم را رهبر جامعه کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha