شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: هر کجا همسر فداکاری باشد، مرد موفق می شود و هر جا یک همسر متدین بود می تواند شوهرش را تربیت اسلامی کند، من معتقدم اگر شما بزرگواران اهل معنا باشید، میتوانید الگوی خوبی برای همسران و فرزندانتان خویش باشید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد مقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، در جمع خانواده های مسئولان و مدیران سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، پس از تبریک میلاد امام علی علیه‌السلام و همچنین تبریک مقام پدر و روز مرد، در خصوص فضیلت ماه رجب و عید مبعث به ایراد سخن پرداخت و عنوان کرد: بسیار مفتخرم در این ماه پرفضیلت توفیق حضور در جمع شما خانواده های محترم همکاران را دارم .

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در ادامه اظهار داشت: برای ورود به مدارج  علمی و ورود به دانشگاه ،منوط به داشتن پیش دانشگاهی است، بنابراین ماه رجب و شعبان پیش نیاز ورود به ماه مبارک رمضان می باشد و خوش به حال آنان که در این ماه عبادت، همیشه به یاد خدا و ذکر خدا هستند.

وی افزود: خوش به حال افرادی که اکثر اوقات در حال اطاعت هستند، ماه رجب ماه یاد پروردگار و ماه تقرب پروردگار است. روایات متعددی از قرآن به این موضوع اشاره دارد، اگر محیط خانه محیط معنوی باشد، آن وقت از این هوای معنوی همه اهل خانه بهره مند می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی گفت: همراهی شما بزرگواران با همکاران گرامی در عقیدتی سیاسی، ما را به این داشت که لحظاتی در خدمت شما باشم، هر کجا همسر فداکاری باشد، مرد موفق می شود و هر جا یک همسر متدین بود می تواند شوهرش را تربیت اسلامی کند ،من معتقدم اگر شما بزرگواران اهل معنا باشید، میتوانید الگوی خوبی برای همسران و فرزندانتان خویش باشید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور تاکید کرد: بخش قابل توجهی از موفقیت های پلیس در تامین امنیت و آرامش را، مدیون فداکاری ها و ازخودگذشتگی های همسران کارکنان هستیم، اگر خانم خانواده اهل ایمان و معنویت باشد همه محیط و اهل خانه، معنوی و متدین تربیت خواهند شد.

وی تصریح کرد: دستگاه عقیدتی سیاسی عمده مسئولیتش این است که مجموعه عظیم انتظامی را به تعبیر آقا معنوی کند، لذا شما بزرگواران نیز به کمک ما بیایید، اگر ما حق خادمی داریم ،شما نیز برای ما تضرع کنید که خدا به ما معنویتی بدهد که بتوانیم قطار این سازمان را در مسیر شکوفایی حرکت بدهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی در ادامه بیان داشت: امروز روحانیت و دستگاه عقیدتی سیاسی که دستگاهی روحانی است ،دشمنان زیادی دارد و دشمنانش پر حجم برای تضعیف روحانیت کار می کند اما رفتار و سبک زندگی خود روحانیون و خانواده هایشان در خنثی کردن این دشمنی ها و توطئه ها بسیار مهم و اثر بخش است.

وی اذعان داشت: امیدوارم خدای متعال کمک کند به همه ما ، چون بدون تضرع و خشوع به درگاه الهی و بدون تلاش مضاعف و شبانه روزی نمی توانیم در مسیر تعالی سازمان گام برداریم، اگه خداوند توان بیشتر و وقت بیشتر به ما بدهند، ما باز کارِ نکرده زیاد داریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: همیشه دعا کنیم، عاقبت بخیر شویم تا پابند نظام مقدس و ارزشمند انقلاب اسلامی باشیم، چه خونهایی پاکی ریخته شد تا ما بتوانیم به این امنیت و اقتدار برسیم،لذا به معنای واقعی کلمه باید قدردان شهدا باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در پایان با تاکید به احادیث روایی، دینداری را همچو نگه داشتن زغال داغ در دست دانست و خاطر نشان کرد: مراقب هواهای نفسانی باشیم چون شیطان نهایت تلاش خود را برای گمراهی ما می کند و ان شاءالله همگی عاقبت بخیر شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha