شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اعتکاف حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

حوزه/ مراسم معنوی و معرفتی اعتکاف در مساجد شهر خورموج توسط خواهران زینبی برگزار گردید .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مراسم معنوی اعتکاف در ماه پرفضیلت رجب همزمان با ولادت امام علی علیه السلام در مساجد شهر خورموج از جمله مسجد الغدیر و مسجد امام علی بن ابی طالب و حوزه علمیه خواهران و با حضور گسترده خواهران برگزار گردید.

اعتکاف دانش آموزی مسجد امام علی بن ابی طالب علیه السلام خورموج پنجم بهمن ماه با اجرای مجری سرکار خانم مرعشی و قرائت قرآن دانش آموز پایه دوازدهم سیده فاطمه حسینی و خیر مقدم حجت الاسلام طاهری و اجرای مسابقات شاد و جذاب مولودی خوانی شروع شد.

در ادامه نشست بصیرتی با حضور حجت الاسلام رستمی در مسجد امام علی بن ابی طالب علیه السلام خورموج ادامه پیدا کرد و توفیق ختم ۱۴هزار صلوات توسط کلیه دانش آموزان معتکف و هدیه به امام زمان عج انجام گرفت .

در مراسم معنوی اعتکاف خواهران بزرگسال مسجد الغدیر خورموج حلقه معرفتی کودکان و توضیحات در مورد اصول دین وچهارده معصوم با حضور خانم صابری انجام شد نیز در ششم بهمن ماه پرستار جهادی از طرف شبکه بهداشت جهت گرفتن فشار و وزن معتکفین حاضر شد.

در ادامه تعدادی از مسئولان از جمله حجت الاسلام والمسلمین زاهد دوست امام جمعه خورموج ،حجت الاسلام والمسلمین طاهری نیا رئیس اداره تبلیغات دشتی و معاون سیاسی فرماندار دشتی جناب آقای قایدی در بین معتکفین حاضر شدند.

در روز آخر نیز همه معتکفین با انجام اعمال ام داود اعتکاف خود را تمام کردند و با چشمانی اشک بار مساجد را ترک کردند به امید آنکه در سال های دیگر توفیق حضور در این مراسم معنوی را پیدا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha