شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار فرمانده نیروی انتظامی شهرستان باوی با امام جمعه شهر ملاثانی

حوزه/ امام جمعه شهر ملاثانی گفت: مردم ایران اسلامی به همت سربازان خدوم این سرزمین در سایه امنیت و آرامش زندگی می کنند و امنیت یک نعمت مجهول است و محبوبیت و اعتماد به نیروی انتظامی در شهرستان باوی مثال زدنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، سرهنگ بیگدلی فرمانده و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان باوی با حجت الاسلام سید حسین آلبوشوکه امام جمعه شهر ملاثانی دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست صمیمی، امام جمعه شهر ملاثانی ضمن تبریک ماه مبارک رجب و انتصاب فرمانده جدید انتظامی شهرستان و همچنین قدردانی از تلاش های فرماندهی سابق و کارکنان انتظامی شهرستان باوی در راستای تأمین امنیت و برقراری نظم و انضباط، عملکرد پلیس را بسیار حائز اهمیت برشمرد.

حجت الاسلام آلبوشوکه ادامه داد: مردم ایران اسلامی به همت شما سربازان خدوم این سرزمین در سایه امنیت و آرامش زندگی می کنند و امنیت یک نعمت مجهول است و محبوبیت و اعتماد به نیروی انتظامی در شهرستان باوی مثال زدنی است.

وی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی فراجا، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در مواجهه با مردم تواضع و فروتنی دارد اما در برخورد با تبهکاران و مجرمین مقتدر و با صلابت است.

همچنین در ادامه فرمانده فراجا شهرستان باوی گفت: هدف از این نشست صمیمی تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) و ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای می باشد و انقلاب اسلامی عنایتی الهی است که باید قدردان آن باشیم.

سرهنگ بیگدلی تلاش های شبانه روزی همکاران خود را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: نیروی انتظامی در برابر هرگونه ناامنی با قدرت ایستاده و به کسانی که نظم و امنیت جامعه را به هر نحوی بر هم می زنند اجازه نخواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha