شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فعالیت های گسترده مبلغین موسسه دارالزهراء سلام الله علیها در مراسم اعتکاف

حوزه/ همزمان با برپایی مراسم باشکوه اعتکاف در سراسر کشور مبلغین موسسه دارالزهراء سلام الله علیها با حضور در جمع جوانان معتکف به فعالیت های تبلیغی پرداختند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با ایام البیض ماه مبارک رجب و برپایی مراسم باشکوه اعتکاف در سراسر کشور مبلغین موسسه دارالزهراء سلام الله علیها تحت اشراف دفتر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (قدس سره) در برخی مناطق کشور با حضور در جمع جوانان معتکف به فعالیت های تبلیغی پرداختند.

برگزاری حلقه های معرفتی با موضوع مبانی امامت و مهدویت از جمله این برنامه ها بود.

استقبال جوانان و شرکت آنها در این حلقه ها و بیان سؤالات و دغدغه های خود و پاسخ تخصصی مبلغین اعزامی باعث استفاده بیشتر جوانان از مراسم اعتکاف گردید.

یکی از موضوعات مطرح شده مبلغین، بیان خطر نفوذ فرقه ها و افکار انحرافی در شخصیت ایمانی و اسلامی جوانان بود که تنها راه مقابله با آن شناخت دقیق و عمیق مباحث امامت و مهدویت و تبعیت از مراجع و اندیشمندان ولایی است.

مبلغین موسسه دارالزهراء سلام الله علیها با آموزش جوانان مستعد و فعال معتکف، گروه هایی از آنها را برای فعالیت های فرهنگی در سطح دانشگاه و شهرستانهای محل سکونت به عنوان رابطان موسسه انتخاب کردند که با برنامه ریزی و حمایت از سوی معاونت تبلیغ در مناسبت های مختلف برنامه های فرهنگی را اجرا می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha