چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
سردار موحدی

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) تصریح کرد: انتخابات، نمایش قدرت مردمیِ نظام جمهوری اسلامی و استحکام بخش انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار محمدرضا موحد طی سخنانی در همایش قرارگاه مردمی"حضور" و در جمع فرماندهان پایگاه ها و گروه های جهادی بسیج طلاب قم با اشاره به اهمیت بحث تحقق حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: ما باید ضمن توکل بر خدای متعال و بهره گیری از ظرفیت و توان خودمان در مسیر تواصی به صبر و حق حرکت کرده و به ویژه در عرصه انتخابات فعالانه حاضر شویم تا شاهد انتخاباتی پرشور و توأم با انتخاب آگاهانه ملت باشیم.

وی افزود: ما مکتب و دین و آیین بزرگ و سعادت بخشی داریم و از نعمت رهبری حکیم و دوراندیش نیز برخورداریم که اگر به آموزه های دینی و کلام این رهبر عزیز عمل کنیم، حقیقتاً در عرصه های مختلف موفق و سربلند خواهیم بود، همان طور که تاکنون نیز در طول این ۴۵ سال این گونه بوده است.

فرمانده سپاه استان قم همچنین گفت: از سوی دیگر ما مردم بزرگ، آگاه و فهیمی داریم که با وجود مشکلات و سختی ها همچنان پای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی هستند و البته مسئولان باید با خدمت رسانی بهتر قدردان این مردم باشند.

وی در ادامه با بیان این که امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان محور اصلی جبهه مقاومت منطقه در رویارویی تمام عیار با نظام سلطه قرار دارد، ابراز داشت: رژیم صهیونیستی در قضایای پس از طوفان الاقصی با وجود همه جنایات بی شرمانه ای که انجام داده، یک رژیم منفور و شکست خورده است و آمریکا نیز امروز در منطقه ما ذلیل و زمین گیر شده و این ها همه در سایه توکل برخدا و صبر و استقامت جبهه مقاومت اسلامی حاصل شده است.

موحد با تأکید بر این که انتخابات، ارتباط مهم و معناداری با مقوله امنیت و اقتدار کشور دارد، گفت: انتخابات در واقع نمایش قدرت مردمی نظام و استحکام بخش انقلاب اسلامی است و لذا همه ما باید در راستای تقویت مشارکت مردم و ناامید کردن دشمن در رسیدن به اهدافش اهتمام داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha