چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
چهارمین جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی استان

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی بیان کرد: مردم آذربایجان غربی نظیر سالهای گذشته امسال نیز در ۲ میدان مهم راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند حضوری گسترده در پای صندوق های رای داشته و زمینه ساز آینده بهتر خواهند شد.

حجت الاسلام ناصر آقایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در چهارمین جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر آذربایجان غربی گفت: دشمن با توطئه های مختلفی چون فتنه ۸۸ و فتنه های مختلف دیگر و امروز با امپراطور رسانه ای سعی در کاهش اعتماد مردم به نظام و انقلاب دارد تا مردم در انتخابات حضور نداشته باشند.

وی افزود: دشمن از همه روش ها اعم از جنگ نرم، ترکیبی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی استفاده کرده و امروز با تمام امکانات وارد صحنه شده و همه ظرفیت های خود را منسجم کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی بیان کرد: مردم آذربایجان غربی نظیر سالهای گذشته امسال نیز در ۲ میدان مهم راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند حضوری گسترده در پای صندوق های رای داشته و زمینه ساز آینده بهتر خواهند شد.

حجت الاسلام ناصر آقایی افزود: دشمن از حرکت قدرتمند نظام اسلامی به هراس افتاده و خود را در لبه پرتگاه حس می کند و به همین دلیل از هر وسیله ای استفاده می کند تا خود را نجات دهد.

در ادامه این جلسه معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی به مردمی سازی جشن های دهه فجر اشاره کرد و ادامه داد: باید سعی شود در برگزاری جشن ها مردم را پای کار بیاوریم.

ابراهیمی به انتخابات ۱۱ اسفند نیز پرداخت و گفت: ۲ انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در پیش روست بنابراین از ظرفیت جشن های دهه فجر در راستای زمینه سازی برای مشارکت پرشور مردم در انتخابات استفاده شود.

وی افزود: انتخابات امروز یکی از مساله های اصلی است و همه باید تلاش کنیم تا مشارکت حداکثری درآن صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha