شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محمد تولایی

حوزه/ سردار تولایی گفت: قدرت انقلاب ایران باعث کینه توزی آمریکا و رژیم صهیونیستی و غرب نسبت به ایران شده و در این سال ها آنها به انواع توطئه ها و دسیسه ها دست زدند تا مردم را از انقلاب اسلامی دور کنند اما هربار از همین ملت تو دهنی خوردند .

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سردار سرتیپ پاسدار محمد تولایی، معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در ویژه برنامه گرامیداشت دهه فجر انقلاب، در مسجد صاحب الزمان(عج) مهدی‌شهر، این دیدار را توفیقی بزرگی برای خود دانست و گفت : ان شاءالله همه ما بتوانیم با شناخت کامل و دقیق مسئولیت های خود پاسدار واقعی انقلاب اسلامی باشیم .

وی در ادامه از انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ به عنوان یک دگرگونی عظیم سیاسی یاد کرد که همه اندیشکده های جهان را معطوف به خود نمود و افزود : تمامی نظریه پردازان غربی از جمله کسینجر ، کاندولیزا رایس و ... به این موضوع اعتراف کردند که هر بار غرب خواست این انقلاب ایران را به زانو درآورد مردم ایران با چرخشی قهرمانانه جلوی آنها ایستادند و نه تنها این انقلاب در مقابل همه این دسیسه ها و توطئه ها و سختی ها و جنگ ها نابود نشد بلکه روز به روز تنومند تر و با طراوت تر از گذشته به مسیر خود ادامه داد.

سردار تولایی به جنگ سخت تحمیلی اشاره کرد و گفت : برآورد های اطلاعاتی تمام سرویس های دشمن حاکی از آن بود که می توان با یک بزم نظامی و حمله ای یک هفته ای ایرانی که از همه جنبه ها نوپا و هنوز ضعیف بود را به زانو دربیاورند اما ارتش ، بسیج و نیروهای انقلابی ایران نه تنها شکست نخوردند بلکه ورق را برگردانند و امروز الگوی قابل تحسین برای همه نیروهای مقاومت در منطقه شدند.

معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه ما حافظان انقلاب باید رموز این استحکام انقلاب را بدانیم تا بتوانیم پاسدار لایق برای آن باشیم ، بیان کرد : علت استحکام انقلاب ایران همان عوامل به وجود آورنده آن و سه رکن اصلی ایدئولوژی اسلامی ، رهبری ولی فقیه و مردم با ایمان و با باورهای محکم است .

وی با اشاره به این موضوع که برای پی بردن عظمت انقلاب اسلامی ایران باید آن را با انقلاب های دیگر سنجید به مقایسه انقلاب ایران با انقلاب کبیر فرانسه ، انقلاب مارکسیسمی شوروی ، انقلاب الجزایر و هند پرداخت و اضافه کرد: همه این انقلاب های نه تنها نتوانستند ایدئولوژی خود را در تار و پود جامعه قرار دهند بلکه به انحطاط و انحراف کشیده شدند اما انقلاب شکوهمند ایران علاوه بر ایستادگی ۴۵ سال خود توانست ایدئولوژی خود که همان دفاع از مظلوم و مبارزه با استکبار جهانی است را در اقصی نقاط دنیا پایه گذاری کند که از نمونه های آن به تظاهرات در دفاع از مردم فلسطین در قلب آمریکا ، کانادا و اروپا ، آفریقای جنوبی و آسیای میانه و دور می توان اشاره کرد .

سردار تولایی گفت: قدرت انقلاب ایران باعث کینه توزی آمریکا و رژیم صهیونیستی و غرب نسبت به ایران شده و در این سال ها آنها به انواع توطئه ها و دسیسه ها دست زدند تا مردم را از انقلاب اسلامی دور کنند اما هربار از همین ملت تو دهنی خوردند .

وی به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت : انتخابات در کشور مظهر مردم سالاری است و حضور در آن سبب اعتبار درونی و اقتدار بیرونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha