شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مرتضی مطیعی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مطیعی گفت: محسوس بودن گشت‌های پلیس، نقش مهمی در کاهش وقوع جرم دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، در دیدار با سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: اگر افراد جامعه از امام جامعه مسلمین جدا شوند، کشور با شکست مواجه خواهد شد.

امام جمعه سمنان اقدامات فراجا طی سال‌های اخیر را زمینه‌ساز جلب رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و افزود: گستره ماموریت‌ها و فعالیت‌های فراجا در استان سمنان با توجه به جغرافیای استان بسیار وسیع است اما با این وجود شاهد خدمات مطلوب فراجا در نقاط مختلف استان هستیم که این امر شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به حضور میدانی فراجا در کنار سایر دستگاه‌های مسئول گفت: نقش فراجا در تامین امنیت عمومی و ایجاد احساس امنیت در جامعه نقشی مهم و بی‌بدیل است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فراجا و شهدای مدافع امنیت اظهار کرد: عملکرد مسئولان فراجا در استان سمنان در بخش‌های مختلف بویژه کشف سرقت و مبارزه با مواد مخدر ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اهمیت اقدامات پیشگیرانه در برنامه‌ریزی‌های فراجا افزود: هزینه‌ اقدامات پیشگیرانه به مراتب کمتر از برخورد با جرایم پس از وقوع آنها است.

امام جمعه سمنان ادامه داد: محسوس بودن گشت های فراجا در جامعه، به کاهش میزان سرقت‌ها و سایر جرایم کمک می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی فراجا در حوزه‌های مختلف نقش مهمی در افزایش میزان رضایت‌مندی در جامعه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha