چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
دیدار

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه امروز اقتدار و صلابت نیروهای مسلح ایران اسلامی موجب وحشت و هراس دشمنان شده است، گفت: نیروهای مسلح مومن، شجاع، ولایی و با بصیرت ایران اسلامی تا پای جان حافظ ارزش‌های اسلام، انقلاب و شهدا خواهند بود و در راه اعتلای روزافزون ایران اسلامی همواره رسالت خود را به خوبی انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح استان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجر و عید سعید مبعث، اظهار داشت: ایام الله دهه فجر، دهه نصرت و رحمت الهی برای ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه با درایت و رهبری امام خمینی(ره)، ایثار و فداکاری مردم و نیروهای مسلح پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورد، افزود: تلاش حماسه سازان ۱۹ بهمن در سال ۵۷ باعث شد تا انقلاب اسلامی گردنه‌های سختی را پشت سر گذاشته و امروز تبدیل به ایرانی مستقل، مقتدر و باصلابت شود.

امام جمعه خرم آباد، با اشاره به اینکه همافران نیروی هوایی ارتش از اولین گروه‌هایی بودند که در ۱۹ بهمن سال ۵۷ با امام(ره) بیعت کردند و به امت پیوستند، خاطرنشان کرد: این همبستگی و اتحاد به موقع همافران موجب شد کمر رژیم منحوس پهلوی بشکند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به اینکه نیروهای مسلح با تلاش شبانه روزی در راه امنیت و آسایش ایران اسلامی تلاش می‌کنند، گفت: نیروهای مسلح در ۸ سال دفاع مقدس شجاعانه و باصلابت در مقابل رژیم بعث و دشمنان ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیفتد.

وی با بیان اینکه امروز اقتدار و صلابت نیروهای مسلح ایران اسلامی موجب وحشت و هراس دشمنان شده است، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح مومن، شجاع، ولایی و بابصیرت ایران اسلامی تا پای جان حافظ ارزش‌های اسلام، انقلاب و شهدا خواهند بود و در راه اعتلای روز افزون ایران اسلامی همواره رسالت خود را به خوبی انجام می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha