چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
روانشاد

حوزه/ در مراسمی از پوستر سی‌ و نهمین دوره جشنواره موسیقی فجر در استان لرستان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، اعظم روانشاد، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان امروز در مراسم رونمایی از پوستر سی‌ و نهمین دوره جشنواره موسیقی فجر که در سالن شهید حیدریان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، بیان داشت: امسال جشنواره موسیقی فجر در بخش‌های موسیقی کودک و نوجوان، موسیقی مقامی، محلی و زورخانه‌ای از ۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه جاری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به غنا و ظرفیت والای شعر و موسیقی در لرستان افزود: امسال تلاش می شود تا برنامه های جشنواره موسیقی فجر با عدالت، مردمی و بامحتوا در شهرستان های لرستان هم برگزار شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه امسال جشنواره‌های تئاتر، سرود فجر و جشنواره تجسم هنر در این استان برگزار شد، خاطرنشان کرد: برگزاری این چنین کارگاه ها و رویدادهایی موجب کشف استعدادهای فرهنگی هنری استان خواهد شد.

روانشاد به افتتاح سینما کیو خرم‌آباد در ایام الله دهه فجر امسال هم اشاره کرد و گفت: این سینما نیز با هدف توجه ویژه به مسائل فرهنگی و ارزشی در استان افتتاح شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه هنر ابزاری مناسب برای اجراء و ارتقاء برنامه های دینی و انقلابی در جامعه است، گفت: ایام الله دهه فجر نیز فرصتی مغتنم برای نهادینه کردن روحیه معنوی و انقلابی در بین آحاد مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان جامعه است.

روانشاد در پایان از حضور اصحاب رسانه در پوشش خبری رویدادهای فرهنگی استان قدردانی و خاطر نشان کرد:امید می رود با همت اصحاب رسانه بتوانیم یک جریان‌سازی مؤثر در فرهنگ و هنر را در لرستان فراهم آوریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha