شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تصاویر/نماز جمعه شهرستان پارس آباد

حوزه/ حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات، اظهار کرد: حضور مردم در این دو رویداد مهم، ضامن بقای انقلاب اسلامی و یاس و ناامیدی دشمنان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل ،حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات، اظهار کرد: حضور مردم در این دو رویداد مهم، ضامن بقای انقلاب اسلامی و یاس و ناامیدی دشمنان خواهد بود.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان پارس آباد همواره در حمایت از نظام و انقلاب پیشگام بوده اند، گفت: انتظار داریم که در ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند نیز حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: این انقلاب یادگار خون شهدا است و پاسداری از ارزش‌های آن وظیفه همه ما است.

باقری بنابی در خصوص انتخابات پیش رو، گفت: مردم در انتخاب فرد اصلح دقت کنند و امانت را به اهل آن بسپارند.

وی با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان، گفت: این اقتدار به برکت ولایت فقیه و همراهی مردم حاصل شده است.

خطیب جمعه پارس آباد با بیان اینکه ۲۲ بهمن نماد وحدت و اقتدار ایران اسلامی است، تاکید کرد: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی همچنین با اشاره به نقش جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: به بهانه ۲۲ بهمن سالروز صدور این بیانیه، به جوانان انقلابی در عرصه‌های مدیریتی میدان دهید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha