شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
موسوی اصفهانی

حوزه / آیت الله موسوی اصفهانی رعایت تقوا توسط داوطلبان، طرفداران آنها و ستادهای انتخاباتی را ضروری دانست و گفت: داوطلبان مجلس به ارائه برنامه‌ها و معرفی خود بپردازند و از بی‌تقوایی، تهمت زدن، غیبت و تخریب دیگر رقبا خودداری کنند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی امام جمعه موقت همدان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: چنانچه داوطلبانی که امروز در عرصه حضور دارند، در گذشته به درستی به تکالیف خود عمل کردند به آنها رأی دهید و در غیر اینصورت به افراد دیگر رأی دهید.

وی با تأکید بر لزوم انتخاب با بصیرت و آگاهی، گفت: برخی افراد در پای صندوق رأی می‌پرسند به چه کسی رأی دهیم که این کار اشتباه است، چراکه در این انتخابات قرار است چهار سال سرنوشت ۸۰ میلیون نفر را به دستان این افراد قرار دهیم.

آیت الله موسوی اصفهانی، با بیان اینکه امروز باید به وصیت شهدا در دفاع از انقلاب و اسلام عمل کنیم، یادآور شد: دشمنان در حال رصد میزان مشارکت مردم در انتخابات هستند و به دنبال ضربه زدن و تحقق نقشه‌های شیطانی خود هستند.

وی رعایت تقوا توسط داوطلبان، طرفداران آنها و ستادهای انتخاباتی را ضروری دانست و اظهار کرد: داوطلبان مجلس به ارائه برنامه‌ها و معرفی خود بپردازند و از بی‌تقوایی، تهمت زدن، غیبت و تخریب دیگر رقبا خودداری کنند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان، با بیان اینکه مراقب باشید نباید ناهار و شام برخی افراد، علت انتخاب در انتخابات باشد، گفت: دست اندرکاران انتخابات، ناهار و شام و اسراف‌های بی جهت در جریان انتخابات را ممنوع و با افراد خاطی در این زمینه برخورد کنند.

وی با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ابراز کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، چهره کفر و طاغوت نمایان شد و شاه به عنوان دست نشانده آمریکا، با چشمانی گریان از کشور فرار کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: عموم مردم در همه شهرها و روستاها با حضور در این راهپیمایی، بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب و اسلام خواهند زد.

امام جمعه موقت همدان، با بیان اینکه مسئولان نسبت به مطالبات به‌حق مردم پیگیر باشند، اظهار کرد: مردم نسبت به رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم توجه داشته باشند و برای آن برنامه ریزی کنند.

وی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در مدت سه ماه، ۳۰ هزار مسلمان بی‌گناه را شهید کرد اما سوال این است که خون چند ۱۰ هزار شهید باید روی زمین ریخته شود تا برخی کشورها از پشتیبانی خود از این رژیم کودک کش دست بکشند.

آیت الله موسوی اصفهانی با بیان اینکه پشتیبانی از صهیونیست‌ها باید با جلوگیری از خرید اجناس متعلق به این رژیم قطع شود، گفت: البته لازمه این کار داشتن فهرست دقیقی از تولیدت این رژیم است، اما تا به حال لیست دقیقی از این تولیدات ارائه نشده، همچنین افرادی که این اجناس را وارد و عرضه می‌کنند نیز باید شناسایی و دادگاهی شوند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha