شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بیانیه

حوزه/ اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در بیانیه ای آورده است: مردم انقلابی شهرستان کامیاران بار دیگر با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی عظیم یوم الله بیست و دوم بهمن، شگفتی دیگری خلق کرده و دنیا را مبهوت پایداری، استواری، بصیرت و هوشمندی خود ساخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران با انتشار بیانیه ای از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ قدردانی کرد.

در متن این بیانیه می خوانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم انقلابی شهرستان کامیاران بار دیگر با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی عظیم یوم الله بیست و دوم بهمن، شگفتی دیگری خلق کرده و دنیا را مبهوت پایداری، استواری، بصیرت و هوشمندی خود ساخت.

مردم انقلابی و ولایتمدار کامیاران درچهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با لبیک مجدد به مراد و مقتدای خود ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اتحاد، انسجام و همدلی خویش را به ‌نمایش گذاشتند و با تجدید میثاق با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) و شهیدان والامقام، دل‌های دلدادگان انقلاب اسلامی را مالامال از سرور و شعف ساخته و به دشمنان و بدخواهان نظام به‌ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی که منفور این ملت عظیم هستند، پاسخی محکم دادند.

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران ضمن حمد و ثنای خدای منان بر این توفیق بزرگ مراتب تقدیر و تکریم را به محضر عموم مردم شهید پرور، همیشه در صحنه و انقلابی کامیاران تقدیم می‌دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha