جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
مصاحبه/ دکتر کمال اکبری استاد حوزه و دانشگاه

حوزه/ رئیس دانشکده دین و رسانه گفت: تاکنون در چکیده مقالاتی که به دبیرخانه همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین رسیده است، شاهد تنوع موضوعی در محورهای ذیل همایش بوده‌ایم.

کمال اکبری، رئیس دانشکده دین و رسانه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اعلام این خبر افزود: همایش ملی دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین همایشی است علمی پژوهشی که به همت دانشکده دین و رسانه و با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز علمی-پژوهشی کشور به صورت ملی در حال تدارک و آماده سازی جهت برگزاری است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اهداف برگزاری این همایش ملی، ادامه داد: مهم‌ترین هدف این همایش پرداختن به مباحث و رابطه دین با رسانه‌های جدید، رسانه‌های اینترنت‌پایه در کنار رسانه‌های نشرمحور است که امروزه بسیار گسترده بوده و در حال استفاده از آن هستیم.

اکبری با بیان اینکه این همایش در نیمه ادریبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد، بیان کرد: پذیرش مقالات از سوی هیئت علمی همایش و شورای علمی تا دهم اسفندماه اعلام شده است، اما همایش در نیمه اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

رئیس دانشکده دین و رسانه گفت: تاکنون قریب به ۳۵۰ چکیده مقاله به دبیرخانه همایش در پنج محور اصلی اعم از نظریه‌ها، چالش‌های موجود، آینده رسانه ها، مباحث فرهنگی و دینی، واصل شده است.

وی در پایان افزود: این همایش ملی، اما میهمانانی از ملیت های دیگر و خارج از کشور خواهیم داشت. البته دعوت خارجی نداشته ایم.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha