شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1138047
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶
جلسه طلاب منطقه کاشان

حوزه/ جلسه طلاب و فضلای کاشان، آران و بیدگل و نطنز با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی، نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان در سالن جلسات اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در جلسه طلاب و فضلای کاشان، آران و بیدگل و نطنز که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار داشت: همه ما باید قدر لباس مقدس روحانیت را بدانیم و برای اعتلای آن تلاش کنیم.

وی ابراز داشت: انتخابات اسفندماه، مسئله مهم کشور است و مشارکت حداکثری از انتظارات رهبر معظم انقلاب است و خواص جامعه باید برای تحقق این انتظار مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کاشان خاطرنشان ساخت: همه ما باید استنصار رهبر معظم انقلاب را جدی بگیریم و حضور پرشور مردم در انتخابات، ایجادکننده ایمنی و عزتمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه کاشان بیان داشت: جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران از ضروریاتی است

باید به آن پرداخت و به عنوان مثال باید بیان کنیم که در سال های پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اکثر دکترهای ما هندی و پاکستانی بوده اند؛ اما مسئولان اعلام کرده اند در سال ۱۴۰۲ قریب به یک میلیون و دویست هزار نفر از ۱۶۴ کشور فقط برای درمان به دست پزشکان ایرانی به کشور ما آمده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت: شلیک موشک بالستیک از روی ناو که روز گذشته انجام شد از دیگر دستاورهای نظامی کشور بوده و سردار سلامی بیان کردند با این دستاورد اگر ناوهای آمریکایی چهار هزار کیلومتر آنطرف تر هم باشند، در تیررس موشک های ما خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان در پایان گفت: همه ما باید برای تحقق انتخاباتی پرشور و زدودن شبهات از ذهن مردم، تمام تلاش خود را کرده و پای کار این نظام بایستیم.

در جلسه طلاب و فضلای منطقه کاشان چه گذشت؟

دکتر محمد شریف زارعی، فرماندار ویژه شهرستان کاشان نیز در این جلسه ضمن بیان دستاوردها و کارایی نظام در طول این ۴۵ سال، اظهار داشت: دشمن برای عدم حضور مردم در پای صندوق رأی برنامه دارد و با جهاد تبیین و بیان واقعیت ها می توان نقشه دشمن را نقش بر آب کرد.

وی به بخشی از خدمات دولت سیزدهم برای مردم کاشان اشاره کرد و ابراز داشت: این دولت قریب به ۳۱۰۰ میلیارد تومان اقدامات خدماتی و زیرساختی در شهرستان کاشان داشته و در حال افتتاح پروژه های گوناگون هستیم.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان در پایان به نحوه برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: امکان تقلب و دستکاری در انتخابات وجود ندارد و ان شاءالله انتخاباتی سالم و پرشور برگزار خواهیم کرد.

در جلسه طلاب و فضلای منطقه کاشان چه گذشت؟

همچنین در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین قرائتی، نماینده طلاب کاشان به ایراد سخن پرداخت و گفت: در روزگار حساسی قرار داریم و وظیفه خواص جامعه بسیار بالاست و امروز سوالات بسیاری وجود دارد که روحانیت باید پاسخگوی آن باشد.

وی اظهار داشت: برهه ای که امروز در آن قرار داریم، حساس است و باید با تمام توان و تلاش، نظامی سربلند و عزتمند داشته باشیم.

نماینده طلاب کاشان در بخش دیگر از سخنان خود گفت: برای رفع مشکلات طلاب و فضلا از همه کمک می گیریم؛ اما وابسته به جایی نیستیم و تا آنجا که توان داریم، خادمی طلاب را خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی ابراز داشت: اختلاف سلیقه در همه ما وجود دارد؛ اما همه انقلابی بوده و دوستدار نظام هستند و برای اعتلای آن تلاش می کنند.

در جلسه طلاب و فضلای منطقه کاشان چه گذشت؟

حجت الاسلام والمسلمین صبوحی نیز در این جلسه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب، رابطه حوزه و نظام را رابطه مادر و فرزندی عنوان کردند و ما مدیون هزاران هزار شهیدی هستیم که خون مطهر آنان به پای این نظام مطهر ریخته شده است و روحانیت نسبت به این نظام وظیفه دارد و البته پیشتاز در موضوعات گوناگون بوده است.

وی ابراز داشت: حضور جهادی طلاب در زلزله، سیل، کرونا و ... نشان داد که روحانیت پیشتاز بسیاری از مسائل بوده و باید دست و پای بسیاری از این طلاب را بوسید.

نماینده طلاب و فضلای کاشان، آران و بیدگل و نطنز خاطرنشان ساخت: رویارویی دشمن با روحانیت، مدال افتخار ماست و رفتار، گفتار، کردار و سلوک ما با مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و باید مراقبت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صبوحی بیان داشت: ما نسبت به طلاب و فضلا مسئولیم و باید به آنان خدمت کرده و قدمی برداریم و مسئولان هم باید فکری به حال وضعیت معیشتی و زندگی روحانیون داشته باشند.

وی اظهار داشت: امروز ظرفیت بالایی در میان طلاب و فضلای منطقه کاشان وجود دارد که باید از ظرفیت آنان استفاده کرد و برای اعتلای فرهنگ منطقه بهره برد.

نماینده طلاب و فضلای منطقه کاشان ابراز داشت: امروز انتخابات را در پیش داریم و دشمن برای آن برنامه دارد و باید به شبهاتی که در ذهن مردم وجود دارد پاسخ دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی، رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در این جلسه به بیان توضیحاتی پیرامون مسئله انتخابات مجلس خبرگان رهبری و اهمیت تقویت نظام و انقلاب پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha