یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حضور حجت الاسلام رستمی، مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها در جمع رؤسای کمیسیون‌های مجمع نمایندگان طلاب

حوزه/ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها قرآن را بزرگترین وسیله سلامت دانست و گفت: تنها با ذکر خدا دل‌ها آرام می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی در یازدهمین کنگره بین‌المللی قرآن، عترت و سلامت در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: توجه به انواع سلامت در روایات و سیره عترت و آثار ائمه مشهود است.

وی عنوان یازدهمین کنگره بین المللی قرآن، عترت و سلامت را که به مقوله سلامت توجه دارد، مورد اشاره قرار داد و با قرائت فرازهایی از صحیفه سجادیه افزود: حضرت زین العابدین در صحیفه سجادیه توجه ویژه‌ای به سلامت به خصوص سلامت معنوی دارند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به ابواب سلامت در صحیفه سجادیه، اظهار کرد: امام سجاد (ع) قرآن را بزرگترین وسیله سلامت می دانند و می فرمایند ذکر و توجه به خدا موجب سلامت است.

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های وزارت بهداشت در برگزاری این کنگره، بیان داست: قرآن غم و ترس را از انسان دور می کند و می فرماید دل‌ها با یاد خدا آرام می گیرد که این رهنمودها موجب تقویت سلامت معنوی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha