دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ یکی از ائمه جمعه زنجان گفت: واژه جوان یکی از پر تکرارترین کلمات در بیانیه گام دوم انقلاب است و جوانان باید بدانند که مسلک و مرام جوانان عاشورایی چیست و به همان سیره و روش عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام محمد زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایجرود به سالروز قیام مردم تبریز به مناسبت چهلمین روز شهادت شهدای قم اشاره کرد و اظهار داشت: تبریز، میدان‌دار در انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به سالروز کودتای انگلیسی رضاخان گفت: کودتای انگلیسی سوم اسفند، سرآغاز سیاه‌ترین استبداد در تاریخ ایران است.

امام جمعه ایجرود، با تشکر از حضور حماسی، شگفتی‌آفرین، وفادارانه و بصیرت‌مدار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: مردم فهیم با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی، به خوبی نشان داده‌اند که در تحلیل دچار اشتباه محاسباتی نمی‌شوند و باعث خوشحالی دشمنان نمی‌گردند.

امام جمعه ایجرود، به نقش خواص اشاره کرد و یادآور شد: خواص، عنصر شتاب‌دهنده در جامعه هستند که با قدرت تشخیص و شجاعت در اقدام، باید به نقش خود در جهاد تبیین عمل نمایند و اگر غفلت کنند باعث ضربه و زیان سنگین خواهند شد.

وی با اشاره به اهمیت طوفان الاقصی و جنگ خانمان‌سوز غزه، گفت: این جنگ، نقطه آشکارساز گذار بشریت از نظم غربی به نظم جدید محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه دوره جوانی، ابراز کرد: جوانی، فصل ناب جهاد اکبر است، جوانان باید با الگوبرداری از جوان قهرمان عاشورا، پیرو امر ولی خود باشند.

امام جمعه ایجرود، با اشاره به اینکه واژه جوان یکی از پر تکرارترین کلمات در بیانیه گام دوم انقلاب است، ادامه داد: جوانان باید بدانند که مسلک و مرام جوانان عاشورایی چیست و به همان سیره و روش عمل کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha