شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست علمی در مدرسه علمیه حضرت ام البنین دلوار

حوزه/ نشست مجازی علمی سیاسی "نقش من در انتخابات" با حضور طلاب مدرسه علمیه حضرت ام البنین سلام الله علیها دلوار و ارائه استاد عامری شهرابی کارشناس مسائل سیاسی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عصر امروز به مناسبت نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، نشست علمی سیاسی با عنوان "نقش من در انتخابات" در مدرسه علمیه حضرت ام البنین سلام الله علیها دلوار با حضور طلاب و اساتید مدرسه و ارائه مجازی حجت الاسلام مهدی عامری شهرابی کارشناس مسائل سیاسی و استاد حوزه علمیه برگزار شد.

حجت الاسلام عامری شهرابی با اشاره به وظایف طلاب در انتخابات اظهار داشت: وظیفه ما در انتخابات باید نگاه ملی و راهبردی باشد و باید توجه داشته باشیم نگاه ما به مسائل انتخابات تنها نگاه محلی نباشد، اگرچه باید به مسائل محلی هم توجه شود.

وی ادامه داد: مسئله مهم و اصلی در انتخابات این هست که نماینده انتخابی، نماینده کل ایران در مجلس است و در مسائل مهم کشور نقش تصمیم گیری دارد.

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: این تفکر صحیح نیست که نماینده ی انتخابی چه اقداماتی در محل و شهر ما انجام داده، این کفایت نمی کند.

حجت الاسلام عامری شهرابی عنوان داشت: مهم این است که توجه ما در انتخاب نماینده مجلس، با نگاه ملی و کلی باشد و اگر اقداماتی صورت گرفته و در سطح ملی اثرگذار بوده در محل ما نیز ظهور و بروز خواهد داشت.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: از جمله انتخابات مهم، مجلس خبرگان است که از لحاظ جایگاه بسیار مهم است و در خبرگان علمای با فضیلت و ساده زیست هستند و بدین وسیله شرکت ما در این انتخابات مهم و اثرگذار است.

حجت الاسلام عامری شهرابی تصریح کرد: مشارکت حداکثری، اقتدار و امنیت کشور را در برابر اهداف خصمانه دشمن حفظ می نماید و با برگزاری انتخابات خوب و حضور حداکثری، دشمن در القاء و سیاه نمایی عقب نشینی خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه بیان داشت: خواهران و زنان نقشی روشن، جدی و تاثیرگذار در عرصه های خانوادگی و اجتماعی دارند و بانوان به فرموده مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای با تشویق و ترغیب خانواده ها جهت باشکوه برگزار شدن انتخابات تلاش نمایند.

برگزاری نشست علمی سیاسی "نقش من در انتخابات" در دلوار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha