یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تظاهرات آرژانتینی‌ها در حمایت از مردم فلسطین

حوزه/ آرژانتینی‌ها در حمایت از مردم فلسطین و مخالفت با پیشنهاد رئیس‌جمهور این کشور مبنی بر انتقال سفارت آرژانتین به بیت‌المقدس تظاهرات کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، روز جمعه، مصادف با ۱۶ فوریه، کمیته همبستگی آرژانتین با فلسطین، گروهی را به منظور راهپیمایی در حمایت از فلسطین سازمان‌دهی کرد. این نهاد که توسط سازمان‌های اجتماعی و سیاسی دیگر حمایت شد، همچنین تصمیم رئیس‌جمهور خاویر میلئی را مبنی بر انتقال سفارت آرژانتین به بیت‌المقدس محکوم کرد.

در طی این راهپیمایی که با خودرو، دوچرخه و پیاده صورت گرفت، پرچم‌های فلسطین به اهتزاز در آمد و وسایل نقلیه با بوق زدن خواستار برقراری آتش‌بس از اسرائیل شدند. با این حال وزارت امنیت کشور، دخالتی برای برهم زدن این تظاهرات نکرد.

شرکت‌کنندگان با در دست داشتن پوسترهای «آتش‌بس فوری» و «این جنگ نیست، نسل کشی است» اعتراض خود را نشان دادند. همچنین شعار «فلسطین باید آزاد شود، از تجاوز صهیونیست‌ها رها شود» به گوش می‌رسید.

شعار اصلی این حرکت اعتراضی که با تشویق افراد در حال عبور همراه شد، «نه از طرف ما» بود، که به تصمیم رئیس‌جمهور، خاویر میلئی مبنی بر انتقال سفارت آرژانتین به بیت‌المقدس اشاره دارد که در دیدار با همتای اسرائیلی خود نتانیاهو اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha