شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حوزه علمیه خواهران

حوزه/ حجت الاسلام اسماعیلی، حوزه علمیه خواهران را شجره طیبه دانست و تاکید کرد: این شجره طیبه هر روز ریشه هایش عمیق تر، تناورتر و شاخه های او پرثمرتر می شود و سایه اش گسترده و عطر تبلیغ دین و جهاد تبیین به پیروی از بی بی دو عالم زینب کبری سلام الله علیها در این استان شکل می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، صبح امروز اولین جشنواره تبلیغی حوزه علمیه خواهران در سالن لیان بوشهر با حضور استاندار بوشهر و سایر مسئولان استانی و محلی و شرکت طلاب مدارس علمیه خواهران استان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: اهلبیت عصمت و طهارت برای اینکه این میراث گرانبهای معنوی به دست ما برسد سنگ تمام گذاشته و از هستی خود را در این مسیر هزینه کرده اند.

وی افزود: امروز حوزه های علمیه و طلاب خواهری که در بیت الزهرای صدیقه طاهره (سلام الله علیها) مشغول تحصیل می‌شوند، وارث این معنویت و جهاد هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به اینکه امروز وارثان علم و جهاد میراث دار انبیاء الهی و ائمه اطهار هستند، بیان داشت: هر کسی که برای تعالی دین و زنده ماندن دین زحمت می کشد، میراث دار این سلسله عظیم و این سلسله ذهبیه تا حضرت آدم علیه السلام است.

امام جمعه موقت بوشهر افزود: حوزه علمیه خواهران یکی از وارثان و میراث داران این گنجینه عظیم و این آسمان پر از معارف و این دریا و اقیانوس بیکران است.

وی تلاش های طلاب خواهر در عرصه جهاد تبیین را تحسین و حوزه علمیه خواهران را شجره طیبه دانست و تاکید کرد: این شجره طیبه هر روز ریشه هایش عمیق تر، تناورتر و شاخه های او پرثمرتر می شود و سایه اش گسترده و عطر تبلیغ دین و جهاد تبیین به پیروی از بی بی دو عالم زینب کبری سلام الله علیها در این استان شکل می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha