جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
آیین استقبال از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس در مرز شلمچه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه در وصیت نامه اگر شهدا بر تبعیت از فرمان امامین انقلاب تأکید شده است، خاطرنشان کرد: یکی از جایگاه هایی که در دنیا و آخرت انسان به آن غبطه می خورد، جایگاه شهدا و مقام شهادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، آیین استقبال از پیکر مطهر ۳۴ شهید تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس باحضور مردم ولایتمدار استان و حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در مرز بین المللی شلمچه برگزار شد.

این شهدای گران‌قدر مربوط به عملیات‌های والفجر مقدماتی، ۱ و ۶، خیبر، بدر، کربلای ۴ و ۸ و تک دشمن در منطقه زبیدات می‌باشند که علاوه بر مردم استان، زائران کاروان‌های راهیان نور نیز در این مراسم حضور دارند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در با تبریک میلاد امام زمان(عج)، گفت: شاید تنها مقامی باشد که حضرت امیرالمؤمنین(ع) از خداوند متعال درخواست می‌کند که به او بدهد.

وی با اشاره به روایت "نَسْأَلُ اللَّهَ مَنَازِلَ الشُّهَدَاءِ"، افزود: حضرت امیرالمؤمنین(ع) مقام شهدا را درخواست می‌کند، حضرتی که «ضَربَةُ عَلِی یَومَ الخَندَقِ اَفضَلُ مِن عِبادَةِ الثّقلین»؛‌ پرونده اعمال حضرت از اعمال جن و انس بالاتر است. و با این پرونده درخشان حضرت از خداوند جایگاه شهدا را می طلبد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه همه انسان ها در طول روز درخواست جایگاه شهدا را دارند، افزود: این شهدا روزی غم و اندوه را از چهره امام راحل برداشتند و در حالی که کل عالم دست در دست هم داده بودند تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند، مردانه ایستادند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه شهدا اگر امروز بودند، مطیع فرمان رهبرمعظم انقلاب بودند، عنوان کرد: امروز رهبری درخواست می کند در انتخابات که تنها مسیر اصلاح کشور است، مردم مشارکت داشته باشند و اگر امروز شهدا حضور داشتند آن را به عنوان تکلیف خود انتخاب می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه در وصیت نامه اگر شهدا بر تبعیت از فرمان امامین انقلاب تأکید شده است، خاطرنشان کرد: یکی از جایگاه هایی که در دنیا و آخرت انسان به آن غبطه می خورد، جایگاه شهدا و مقام شهادت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha