پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
غا

حوزه / رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان گفت: این شهرستان آمادگی لازم برای برگزاری دوره های آموزشی رسانه ای ویژه طلاب را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان سعید ضابطی در بازدید از غرفه خبرگزاری رسمی حوزه های علمیه در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران در مصلای تهران ضمن قدردانی از فعالیت های سید مصطفی دولت آبادی خبرنگار خبرگزاری حوزه در منطقه کاشان بر لزوم تاسیس دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه در شورای فرهنگ عمومی کاشان تاکید کرد و اظهار داشت: باید نقش حوزه در دانشگاه و نقش دانشگاه در حوزه از طریق خبرگزاری حوزه بیش از پیش تبیین شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان به عنوان یکی از عضو های فعال و ثابت شورای فرهنگ عمومی این شهرستان نام برد و افزود: حضور خبرنگار حوزه در شورای فرهنگ عمومی اثرگذاری زیادی در پوشش عملکرد این شورا و انعکاس دیدگاههای ارزشمند نماینده ولی فقیه در کاشان دارد.

ضابطی با بیان اینکه باید از ابزار نوین رسانه خصوصا از طریق خبرگزاری حوزه فعالیت های روحانیون، طلاب و درون حوزه های علمیه برای نسل جوان تبیین شود یاد آور شد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان آمادگی لازم برای برگزاری دوره های آموزشی رسانه ای ویژه طلاب را دارد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان تصریح کرد:همانطور که جامعه از حالت سنتی به حالت مدرن در حال تغییر رویه می باشد می طلبد که حوزه رسانه طلاب نیز از حالت سنتی به حالت مدرن در بیاید.

مرتضی سعیدی سردبیر خبرگزاری حوزه نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها از برگزاری ۶۰ دوره آموزشی خبرنگاری در سطح کشور اشاره کرد و گفت : بعضی از اساتید تدریس کننده در این دوره های آموزشی مدیران با سابقه کشوری و خبرگزاری حوزه می باشند.

سردبیر خبرگزاری حوزه تصریح کرد : با توجه به اینکه طلاب منبر تبلیغ را در اختیار دارند اگر به مهارت رسانه هم تسلط پیدا کنند قطعا اثرگذاری بیانات آنها در جامعه خصوصا در بین نسل جوان بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام./

آماده برگزاری دوره آموزشی رسانه ای برای طلاب    هستیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha