چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ اقامه نماز جمعه نقده

حوزه/ حجت الاسلام فصیح نیا شرکت در انتخابات را از وظایف شرعی دانست و ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی باید با مردم صادق و رو راست باشند که بزرگترین شاخصه یک نماینده نیز صادق بودن است و دومین مسئله داشتن تجربه است که این مسئله باعث قدرت مدیریت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حسین فصیح نیا امروز در خطبه های نماز جمعه نقده که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: در حکومت اسلامی عبودیت در راس همه امورات است و پس از آن باید به مقام و ریاست و مسئولیت های دنیا توجه کرد.

وی با تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت و هفته سربازان گمنام تصریح کرد: ما امروز تمام امنیت جامعه را مدیون همین سربازان خاموش هستیم که در عرصه امنیت و مبارزه با گروه های تروریستی ، جاسوسی و جرایم اقتصادی از جان خود هزینه می کنند.

امام جمعه نقده گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان، با آشنایی کاملی که به آذربایجان دارد و کاملا با شناخت از ایثار مردم به این خطه، آذربایجان را مظهر عشق و وفاداری خوانده است و مردم آذربایجان در طول تاریخ ایستادگی خود در دفاع از ایران را ثابت کرده اند.

وی شرکت در انتخابات را از وظایف شرعی دانست و ادامه داد : نامزدهای انتخاباتی باید با مردم صادق و رو راست باشند که بزرگترین شاخصه یک نماینده نیز صادق بودن است و دومین مسئله داشتن تجربه است که این مسئله باعث قدرت مدیریت می شود و همچنین باید مردمی باشد که مقام معظم رهبری فرمودند نماینده باید به دور از احزاب فقط باید مردمی باشد و با تبلیغات سالم و جلوگیری از اسراف با رعایت حقوق مردم تبلیغات خود را لحاظ کند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha