چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام صفا بخش

حوزه/حجت الاسلام صفا بخش با اشاره به اهمیت انتخابات و ضرورت شرکت حداکثری در آن اشاره کرد و گفت: انتخابات به عنوان یک امر مقدس و مقدمه‌ساز برای ظهور حضرت موعود هست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل،حجت الاسلام علی صفابخش در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش خورش رستم با تبریک روز وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار کرد: از امتیازات برجسته دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران، بومی بودن آن است به طوری که هم نیروها و هم الگو نگرفتن از هیچ مجموعه اطلاعاتی در دنیا این نیرو را ممتاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: همه مسئولان در نظام به ویژه با توجه به ویژگی‌های ممتاز این مجموعه باید همواره در حد اعلای پایبندی به اصول و مبانی انقلاب و رعایت حدود شرعی و قانونی باشد بنابراین مدیران، کارشناسان و کارکنان وزارت اطلاعات به اُنس با قرآن، نماز، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه روی آورند.

امام جمعه بخش خورش رستم اهمیت انتخابات و ضرورت شرکت حداکثری در آن را یادآور شد و بیان کرد: انتخابات به عنوان یک امر مقدس و مقدمه‌ساز برای ظهور حضرت موعود هست.

صفابخش با بیان اینکه همه ما در برابر انتخاب سرنوشت و آینده خود مسئول هستیم، گفت: باید با حضور در انتخابات کمک کنیم تا نظام اسلامی ضربه نبیند و ظهور اتفاق بیفتد و مردم در خدمت امام عصر باشند.‏

وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم تا بی تقوایان نامسئول به خاطر عدم شرکت مردم در انتخابات یا با انتخاب غیر اصلح به مجلس راه پیدا کنند، گفت: باید به نماینده‌ای رأی داد که قادر باشد قانون خوب وضع و قانون بد را تغییر و به دولت نظارت کند.

امام جمعه بخش خورش رستم با بیان اینکه باید با نظارت مجلس دولت در گزینش مسئولان دقت کند، تصریح کرد: کارگزاران نظام و انقلاب باید سبب رشد و تعالی کشور شده و از تمایلات شخصی پرهیز کنند.

صفابخش در بخش دیگری از خطبه‌ها با انتقاد از عملکرد کانون فرهنگی هنری مساجد در استان تصریح کرد: زمانی که دشمنان ما به صورت شبانه روزی در پی ایجاد انحرافات فکری در بین جوانان و نوجوانان ما هستند و مدام در پی القای نا امیدی و ناکارآمدی هستند چشم امید مردم و دلسوزان انقلاب متوجه نهادهای فرهنگی است.

وی ادامه داد: ما از تمام مجموعه‌های فرهنگی انتظار داریم کار جهادی انجام دهند الان زمان کار وظیفه‌ای نیست و مدیران دغدغه مند باید در رأس امور باشند.

امام جمعه خورش رستم گفت: یکی از این نهادها که ما از آن انتظار ویژه ای داریم مخصوصاً درایام انتخابات، کانون فرهنگی هنری مساجد است که متأسفانه بهره فرهنگی از این نهاد فرهنگی را در خورش رستم شاهد نیستیم.

صفابخش اضافه کرد: کار فرهنگی باید بنیادین و زیربنایی و در راستای اعتلای فرهنگی جامعه باشد نه خدای ناکرده در مسیر شوآف های رسانه‌ای مدیران و ما تبشیر و انذار می‌دهیم که مدیران در دام تبلیغات رسانه‌ای گرفتار نشوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha