دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
آیت الله سید حسن عاملی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با تاکید بر اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات به عنوان یک اصل مهم برای اعتلای نظام اسلامی و مأیوس کردن دشمن از دسیسه‌ها و فتنه‌ها است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل،حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و امام جمعه اردبیل، در همایش طلایه داران انقلاب اسلامی که روز شنبه در خلخال برگزار شد، با تاکید بر اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات به عنوان یک اصل مهم برای اعتلای نظام اسلامی و مأیوس کردن دشمن از دسیسه‌ها و فتنه‌ها است.

وی افزود: هر رای در انتخابات یک تیر مستقیم به چشم دشمن و هرگونه کوتاهی در حضور سر صندوق‌های آرا به عنوان نشان دادن چراغ سبز به دشمن است.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، اظهار داشت: افرادی که خواستار پایان دادن به این جنایات بشری در جهان هستند باید با قاطعیت در انتخابات حضور یافته و زمینه ادامه اقتدار و اعتلای نظام اسلامی را فراهم کنند.

امام جمعه اردبیل در ادامه سخنان خود با بیان اینکه این مراسم یک محفل تبلیغات انتخاباتی نیست، گفت: حضور من در جمع مردم خلخال صرفاً برای دعوت از آحاد مختلف این شهرستان برای حضور گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند و خلق حماسه‌ای جدید در تاریخ انتخابات این منطقه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع آب شرب اردبیل پرداخت و گفت: تنها راه حل مشکل کمبود تامین آب شرب اردبیل انتقال آب از دریای خزر است.

حجت الاسلام والمسلمین عاملی با اشاره به اینکه هم اکنون اغلب کشورهای حوزه خلیج فارس برای تامین آب شرب خود از آب دریا بهره می‌برند، خاطرنشان کرد: با توجه به تکنولوژی‌های موجود ما هم می توانیم از این فرصت برای تامین آب شرب مرکز استان استفاده کنیم.

پیش از سخنرانی امام جمعه اردبیل، حجت الاسلام جعفرزاده، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز با اشاره به حساسیت بالای انتخابات امسال و سرمایه‌گذاری دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در این انتخابات گفت: حضور حداکثری و مشارکت مردم بابصیرت، آگاه و ولایتمدار استان اردبیل بار دیگر همه دسیسه‌ها و ترفندهای دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را بر هم خواهد زد.

وی افزود:نباید تعصبات قومی، قبیله‌ای فامیلی و طایفه‌ای مانع از انتخاب اصلح وشایسته در انتخابات ۱۱ اسفند شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha