شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب دلسوز این ملت است، گفت: دشمن در جنگ تحمیلی شکست خورد اما امروز با از راه جنگ نرم به دنبال نابودی هویت ایرانی و اسلامی جوانان ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری شامگاه یکشنبه در جمع مردم بندر ریگ اظهار داشت: امام زمان حی و حاضر است و یکی از دغدغه های ما این است که آن حضرت چه زمانی ظهور می کند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه اگر امام زمان (عج) را به درستی بشناسیم آسیبی متوجه ما نخواهد شد، گفت: شناخت حضرت ولی عصر (عج) کلیدی ترین وظیفه مسلمانان در عصر غیبت محسوب می شود.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انقلابی که در این کشور رخ داد، کار کوچکی نبود، افزود: شاه نماینده تام الاختیار آمریکا در منطقه بود و ایران جزیره‌ای امن برای مستشاران آمریکایی به شمار می رفت.

وی بیان کرد: امام راحل به خاطر ظلم و ستم و احکام نورانی اسلام که یکی پس از دیگری در حال از بین رفتن بود، قیام کرد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه دشمن تمام تلاش و امکانات خود را بسیج کرد تا انقلاب اسلامی پیروز نشود، تصریح کرد: انقلاب ما با سختی بسیار به پیروزی رسید و امام راحل برای پیروزی آن 15 سال تبعید شد اما استوار باقی ماند. امام(ره) با پشتوانه مردم علیه شاه که مورد تمام ابر قدرت ها بود ایستاد و آن را کنار زد و اعتماد به نفس برای مردم ایجاد کرد که این کشور متعلق به شما می باشد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اقدام به کودتا و شورش هایی در شهرهای مختلف ایجاد کردند و دست به تحریم های سیاسی و اقتصادی و جنگ ۸ ساله با مزدوری صدام را به ما تحمیل کردند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه هر وقت کشور ما از بیرون مورد تهدید قرار گرفته است مردم ما متحد شده اند، گفت: امروز نیروهای مسلح ما حرف های زیادی برای گفتن دارند، گفت: دشمن جرأت تعرض به ما را ندارد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه دشمن از طریق جنگ ادراکی به دنبال وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها است، عنوان کرد: مدیران باید با تلاش و کوشش و چهره گشاده سعی نمایند تا رضایتمندی مردم را به دست آورند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه نباید به دشمن سوژه بدهیم، بیان کرد: انقلاب اسلامی معجزه قرن بود و از روز پیروزی دشمن درصدد متوقف کردن حرکت انقلاب است.

وی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب دلسوز این ملت است، گفت: دشمن در جنگ تحمیلی شکست خورد اما امروز از راه جنگ نرم به دنبال نابودی هویت ایرانی و اسلامی جوانان ما است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha