شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جشن نیکوکاری

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در آستانه سال نو با برگزاری جشن نیکوکاری با هدف کمک به خانواده های نیازمندان به استقبال بهارمی رویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عباس روشن، مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ۱۴ اسفند ماه، سالروز تأسیس کمیته امداد و آغاز هفته احسان و نیکوکاری، ۱۶۹ پایگاه جشن نیکوکاری در معابر اصلی شهرهای استان، بیش از ۱۵۰ مرکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد سراسر استان آمادگی دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نوع‌دوست برای کمک به نیازمندان در آستانه شب عید هستند.

وی در ادامه افزود: همچنین در روز ۱۴ اسفند همزمان با سراسر کشور زنگ جشن احسان و نیکوکاری در مدارس استان با همکاری آموزش و پرورش نواخته می‌شود تا دانش‌آموزان نیازمند از کمک‌های نقدی و غیر نقدی سایر دانش‌آموزان برخوردار، بهره مند شوند.

روشن در ادامه خاطر نشان کرد: برای این‌ منظور ۸۰ هزار پاکت جشن نیکوکاری در سطح مدارس استان توزیع شده است و به گونه ای برنانه ریزی شده تا در تاریخ ۱۴ اسفند همزمان با نواختن زنگ نیکوکاری جمع آوری شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به بازه زمانی جشن نیکوکاری گفت: پایگاه ها، دفاتر و مراکز نیکوکاری از ۱۴ اسفند الی ۲۹ اسفند آماده دریافت کمک های مردمی در جشن نیکوکاری هستند.

روشن در پایان اعلام کرد: هم استانی گرامی می توانند با استفاده از شیوه های مشارکتی جدید در جشن نیکوکاری به صورت شماره کارت مجازی 6037997950030370 حساب کمیته امداد استان و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۱*۰۷۷*۸۸۷۷* کمک های خود را برای کمک به نیازمندان در آستانه شب عید واریز نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha