شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سلسله نشست های بصیرتی ویژه مبلغین مدرسه علمیه حضرت زینب(س) امیدیه

سلسله نشست تبیینی مبلغین خواهر توانمند مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) شهرستان امیدیه در هیأت و محافل به مناسبت انتخابات، حضور حداکثری و اعیاد شعبانیه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، سلسله نشست تبیینی مبلغین خواهر توانمند مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) شهرستان امیدیه در هیأت و محافل به مناسبت انتخابات، حضور حداکثری و اعیاد شعبانیه برگزار می شود.

در این خصوص خانم پرما، دبیر دانش آموختگان مدرسه حضرت زینب(س) شهرستان امیدیه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره به سخنان اخیر رهبرمعظم انقلاب و تاکید ایشان بر حضور حداکثری در انتخابات اظهار کرد: حضور در انتخابات وظیفه شرعی و ملی ما است و باید همدیگر را نسبت به این وظیفه تواصی کنیم.

وی ادامه داد: معتمدین و نخبگان در صورتی که قصد معرفی و حمایت از نامزد مورد نظر خود را دارند شرایط حال و فعلی و عملکرد قبل او را کاملا تشریح کنند و از دادن وعده برای جلب توجه مردم و در نتیجه بی اعتمادی بپرهیزند.

دبیردانش آموختگان مدرسه حضرت زینب(س) شهرستان امیدیه افزود: با توجه به سخن امام زمان(عج) خطاب به شیخ مفید و علی بن مهزیار اهوازی بحث رفع اختلاف مسلمین، عنوان کرد: رشد و تعالی انسان در گروه با هم بودن است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha