شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جشن دختران مهدوی

حوزه/مدیر مدرسه علمیه خواهران برازجان گفت: بانوان امروز با الگوگیری از حضرت زهرا(س) و بالا بردن بصیرت خود با حضور و دعوت جهت حضور حداکثری برای انتخابات تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جشن دختران مهدوی با اجرای برنامه شاد و نشست روشنگری جهت حضور حداکثری در انتخابات شامگاه دیروز با حضور امام جمعه ویژه دختران مهدوی در مدرسه علمیه خواهران برازجان برگزار شد.
اکرم غیب الهی مدیر مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برازجان، در مورد شخصیت حضرت ولی العصر(ع) گفت: انتظار و فواید انتظار و علت طولانی شدن ظهور، سخن بسیاری است ولی آنچه مهم می باشد این است که بتوانیم این مباحث را به صورت علنی در زندگی خود پیاده کنیم تا عنایت حضرت شامل حال ما شود.
وی افزود: درحال حاضر باید این را بدانیم اگر بخواهیم سنخیت به حضرت ایجاد شود ما بانوان باید اعمال و کردار خودمان به مادر امام زمان(عج الله) نزدیک کنیم.
مدیر مدرسه علمیه خواهران برازجان یکی از راه های نزدیک شدن به حضرت را این گونه بیان کرد: باحفظ عفت و پاکدامنی خود و الگوگیری از حضرت زهرا(س) باعث خشنودی ایشان شویم و مادران با تربیت دختران مهدوی این رسالت را به فرزندان خود منتقل کنند.
غیب الهی با اشاره به مسئله مهم انتخابات یادآور شد: بانوان امروز با الگوگیری از حضرت زهرا(س) و بالا بردن بصیرت خود با حضور و دعوت جهت حضور حداکثری برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تمام تلاش خود را نمایند.
غیب الهی اظهار کرد: روز جمعه ۱۱ اسفند ماه همراه با بانـوان دشتستانی به صورت خانوادگی با نیت لبیک یا مهدی و لبیک یاخامنه ای با حضور درپای صندوق انتخابات و انتخاب فرد اصلح مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهیم زد.
در پایان مراسم با حضور حجت الاسلام مصلح امام جمعه شهرستان از بانوان مبلغ و برگزیدگان مسابقات تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha