چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
کد خبر: 1140809
۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
اراک

حوزه/مدیر مدرسه علمیه ریحانة النبی (س) اراک گفت : امروزه راه رسیدن به امنیت فرهنگی ،داشتن سلاح ایمان است و یکی از راهکارهای نجات فرهنگ دینی حضور بانوان در مدارس علمیه می باشد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، اولین نشست هم اندیشی در خصوص پذیرش مدارس علمیه با حضور مدیران و مشاوران تحصیلی مدارس متوسطه دوره اول شهر اراک در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مرکزی برگزار شد.

خانم جلالی مدیر مدرسه علمیه ریحانه النبی (س) اراک ضمن خیر مقدم به مهمانان به بیان ضرورت فرج پرداخت و گفت: وظیفه زن منتظر، دو مسئولیت است که اول باید به تربیت و تهذیب خود بپردازد و دوم که خیلی اهمیت دارد، تربیت نسل منتظر است.

وی افزود: امروزه راه رسیدن به امنیت فرهنگی، داشتن سلاح ایمان است و یکی از راهکارهای نجات فرهنگ دینی حضور بانوان در مدارس علمیه می باشد.

جلالی به بررسی شرایط پذیرش مدرسه ریحانه النبی از مقطع سیکل پرداخت.

در ادامه خانم محمدی معاونت پرورشی ناحیه یک اراک در خصوص انتخابات خاطر نشان ساخت: که امروز ادای دین به خون شهدا و حضور در میدان، یعنی شرکت در انتخابات و دعوت دیگران برای شرکت نمودن در انتخابات است.

سپس خانم وکیلی معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان بعد از قرائت آیه ۱۲۰ توبه و شرح این آیه بیان کرد : دشمنان نظام با شرکت در انتخابات به شدت مخالفند و سعی در کمرنگ کردن حضور مردم دارند.پس حضور در انتخابات یک عمل صالح است.

وکیلی تعامل و ارتباط بیشتر و صمیمانه را راهی مؤثر و موفق بین حوزه و مدارس عنوان کرد.

رسیدن به امنیت فرهنگی، داشتن سلاح ایمان است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha