شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

 حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: ملت ایران همانطور که در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضوری باشکوهی داشتند، قطعا در انتخابات یازدهم اسفند نیز حماسه دیگری رقم خواهند زد 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین امروز در جمع مدیران مدارس علمیه استان قزوین، به برگزاری انتخابات یازدهم اسفند سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: ملت ایران همانطور که در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضوری باشکوهی داشتند، قطعا در انتخابات یازدهم اسفند نیز حماسه دیگری رقم خواهند زد.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی خاطرنشان کرد: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قرار داریم که بسیار تاثیرگذار است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: مردم متدین و متعهد ایران با وحدت و اتحاد خودشان همیشه در این راه قدم برداشته و با توفیق و لطف خداوند متعال در عرصه‌های مختلف سربلند بیرون آمده‌اند.

وی ادامه داد: مردم در انتخابات‌ گذشته و راهپیمایی‌های مختلف نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند و قطعا در انتخابات ۱۱ اسفند نیز این هوشیاری را حفظ خواهند کرد و پای صندوق‌های رأی حضور پیدا خواهند کرد.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: شرکت در انتخابات در شرایط فعلی برای کشور بسیار حائز اهمیت است و از این حیث ان‌شاءالله خداوند به مردم توفیق دهد تا حضورپرشور داشته باشند و حماسه دیگری را رقم بزنند.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی عنوان کرد: امروز تمام دنیا بسیج شده تا مردم ما در این انتخابات حماسه آفرینی نکند، ولی ملت بابصیر ایران اسلامی در روز جمعه یازدهم اسفند در انتخابات، پاسخ کوبنده‌ای به همه دشمنان خواهند داد.

وی اظهارکرد: مردم هیچ وقت تسلیم فشارهای ظالمانه دشمنان نخواهند شد و دشمنان آرزوی تسلیم شدن این ملت را به گور خواهند برد.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی بیان کرد: مردم ایران اسلامی بارها در این ۴۵ سال ثابت کردند که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و هیچگاه دشمنان نخواهند توانست صفوف به هم فشره ملت را از هم جدا کند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: مردم ایران اسلامی با اطاعت از ولایت فقیه در تمام عرصه‌ها و صحنه‌های انقلاب حضور پیدا می‌کنند.
انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha