شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محمد حسین مختاری

سفارت جهموری اسلامی ایران در واتیکان از مردم دعوت کرد با حضور پرشور و حداکثری پای صندوق های رای، حماسه بزرگ دیگری در تاریخ این سرزمین رقم بزنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه سفارت جهموری اسلامی ایران در واتیکان بدین شرح است:

«مسئله‌ی انتخابات بسیار مهم است. بعضی‌ها مردم را از انتخابات دلسرد می‏کنند؛ راه حل مشکلات انتخابات است، برای رفع آن بایستی در انتخابات شرکت کرد. » (مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

ملت بزرگ ایران بار دیگر در آستانهی امتحانی عظیم برای رقم زدن جلوهای دیگر از بزرگترین دموکراسیهای جهان قرار دارد. انتخابات مجلس در 11 اسفندماه تجلی حضور و حماسه مردم ولایتمدار ایران است. بر هیچ کس پوشیده نیست که پیشرفت کشور و حل مشکلات آن منوط به تقویت اقتدار ملی است و شرط تحقق آن، مشارکت در انتخابات به عنوان مهم‌ترین مظهر مردم‌سالاری است و انتخاب نمایندگانی از متن مردم که متخصص، توانمند، هوشمند، پاکدست، شجاع و فساد ستیز باشند امکان اصلاح ریل‌گذاری سیاست‌های کشور و قانون‌گذاری عالمانه و نظارت مؤثر در جهت مبارزه با فساد و ضعف مدیریت‌ها را فراهم خواهد کرد.

هجمه بی سابقه تبلیغاتی دشمنان قسم خورده ملت بزرگ ایران اسلامی برای کاهش مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، نشان دهنده اهمیت حضور مردم در این رویداد بزرگ است که یقیناً ضامن ارتقای قدرت و امنیت ملی به شمار می‌رود.

بی شک، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش سرمایه اجتماعی و تسهیل راه‌های حل مشکلات و فراهم سازی زمینه پیشرفت کشور و خنثی سازی توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل خواهد شد.

سفارت جهموری اسلامی ایران در واتیکان از آحاد مردم دعوت میکند تا به توفیق الهی، با تأسی به وصایای جاودان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی ( ره) و در لبیک به دعوت رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، با حضور پرشور و حداکثری پای صندوق های رای، حماسه بزرگ دیگری در تاریخ این سرزمین پدید آوردند و به پشتوانه رأی آگاهانه و مسئولانه خود، با انتخاب نمایندگانی توانمند، مسئولیت پذیر، شجاع و برخوردار از روحیه انقلابی، جهادی و مردمی، مجلسی کارآمد، متعهد، متخصص، قوی و تاثیرگذار تشکیل دهند که برای حل مشکلات و نارسایی‌های موجود در صحنه اقتصاد پیش قدم بوده و با نگاه هوشمندانه و بدون انفعال برابر تهدیدات و ترفندهای دشمنان، مسیر امنیت، ثبات و پیشرفت کشور برای تحقق ایران قوی و تمدن ساز را قدرتمندتر از گذشته پشتیبانی و مورد حمایت قرار دهد.

محمدحسین مختاری

سفیر جمهوری اسلامی ایران در واتیکان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha