شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
قادری

حوزه/ حجت‌الاسلام قادری از آحاد جامعه و به ویژه هم‌استانی‌ها برای حضور گسترده در انتخابات دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری امروز در گفتگو با خبرنگاران ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم جهت حضور در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: انتخابات بستری برای تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مردم است که برای تأثیر مهمی در ساخت آینده کشور و ایجاد ایرانی آباد دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تأکید کرد: مسیر توسعه و پیشرفت انقلاب و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی اگر در مقاطعی کند بوده و یا اهدافش با اهداف والای ملت هماهنگ نبوده، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش مهمی در بهبود شرایط و نزدیک شدن به وضعیت مطلوب داشته است.

وی با بیان اینکه مردم بوشهر همیشه حضور پررنگی در تعیین سرنوشت میهن اسلامی داشته‌اند، افزود: در طی این ۵۰۰ سال اخیر، حماسه‌سازی‌ها و حماسه‌پردازی‌های مردم بوشهر از نهضت میرمهنا گرفته تا ۴ دوره مقابله با استعمار پیر انگلیس و در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادامه داشته است.

حجت‌الاسلام قادری ادامه داد: این استان مردان مردی را داشته که همیشه دلاورانه حماسه‌پردازی کرده‌ و نشان داده‌اند که بوشهر و بوشهری در سرنوشت ایران اسلامی و در میدان تصمیم‌سازی فعال و کنشگر هستند و تأثیر ویژه‌ای دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: تاریخ شاهد جلوه‌ای دیگر از این حماسه‌پردازی‌ها و این حضور پررنگ شما خواهد بود و تصویری ماندگار و زیبا از حضور پررنگ بوشهری‌ها را در انتخابات ۱۱ اسفند نظاره خواهیم کرد.

وی در خاتمه سخنان خود بار دیگر بر لزوم دعوت از همه هم میهنان و به ویژه هم استانی‌ها جهت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو اضافه کرد: هم خود شرکت می‌کنیم و هم تک تک عزیزان و نزدیکان و کسانی که می‌شناسیم را به حضور گسترده در انتخابات دعوت ‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha