شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
یاوری

حوزه/ رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: درصد مشارکت مردم لرستان در انتخابات ۱۱ اسفند بالاتر از متوسط کشوری بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، احسان یاوری، رئیس ستاد انتخابات لرستان بامداد شنبه در جمع خبرنگاران گفت: درصد مشارکت مردم استان در انتخابات ۱۱ اسفندماه از متوسط کشوری بالاتر بوده است.

وی با بیان اینکه شمارش آرا در همه صندوق‌ها شروع و آمار نهایی با تأیید هیأت نظارت و شورای نگهبان اعلام می‌شود، افزود: درصد مشارکت مردم استان لرستان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری از متوسط کشوری بالاتر بوده است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان اظهار داشت: در شهرستان‌های کوچک استان حدود ۹۰ درصد صندوق‌ها شمارش که پس از تجمیع در فرمانداری ها و تأیید هیأت نظارت، روی سامانه انتخابات درج و اعلام خواهد شد.

یاوری با اشاره به اتمام شمارش آرا تا اوایل صبح امروز، خاطرنشان کرد: احتمال اینکه انتخابات در برخی حوزه‌ها به مرحله دوم کشیده شود، وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات لرستان در خصوص برخی ناآرامی‌ها در پلدختر، گفت: برخی افراد به برخی موضوعات معترض بودند که وضعیت با حضور هوشمندانه عوامل انتظامی کنترل و هم اکنون وضعیت شهرستان آرام است.

یاوری در پایان با بیان اینکه خساراتی نیز به برخی اماکن عمومی و خصوصی پلدختر وارد شده است، یادآور شد: هم اکنون آمار دقیقی از میزان خسارت، بازداشتی ها و مجروحان احتمالی در دسترس نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha