شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام حقیقی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه هرمزگان گفت: مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه عینیت بخشیدن به عدالت و پیشرفت کشور و مصداق بارز مردم سالاری دینی و ولایت پذیری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان در پیامی از حضور حماسی و آگاهانه ملت شریف ایران اسلامی بویژه مردم خون گرم دیار خلیج همیشه فارس، استان غیور هرمزگان در انتخابات اسفند ماه تقدیر کرد.

در این پیام آمده است:

مردم ایران اسلامی با حضور وحدت آفرین و یکپارچه خود در انتخابات اسفند ماه صحنه‌ای قدرت مند از تکلیف مداری را به منصه ظهور گذاردن و از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهدا دفاع کرده و لبیک به انقلاب اسلامی و امامین انقلاب را در سراسر جهان جاری ساختن.

مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند عینیت بخشیدن به عدالت و پیشرفت کشور است و مصداق بارز مردم سالاری دینی و ولایت پذیری است و دشمنان انقلاب از این اتحاد مردم در سیاهچال ناامیدی قرار گیرند.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم از حضور پر شور مردم شریف ایران بویژه مردم خون گرم دیار خلیج همیشه فارس، استان غیور هرمزگان در پای صندوق های رأی و گوش به فرمان بودن به ولی امر مسلمین رهبر فرزانه انقلاب تقدیر و تشکر کرده و ضمن تبریک به منتخب مجلس خبرگان رهبری و منتخبین مجلس شورای اسلامی در شرق، غرب و مرکز استان هرمزگان، از کاندیدای شرکت کننده در این دوره از انتخابات تقدیر و تشکر نمایم.

نادر حقیقی

مدیر حوزه علمیه هرمزگان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha