شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فرمانده سپاه الغدیر یزد

حوزه/ فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از حضور غیرتمندانه و آگاهانه‌ مردم دارالعباده در پای صندوق های رأی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پیامی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد،سرتیپ دوم پاسدار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به مناسبت برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند پیامی در تشکر و قدردانی از مردم استان یزد به شرح زیر منتشرکرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«مَن لَم یَشکُرِ المَخلوقَ لَم یَشکُرِ الخالِقَ»

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در طی سالیان پر از فراز و نشیب خود و در برهه‌های مختلف، به پشتوانه‌ عظیم ولایت و مردم‌سالاری، به عزتی روزافزون دست یافته است.

پشتوانه‌ مردمی، باعث تحکیم پایه‌های اقتدار و امنیت در هر جامعه و فرهنگ است و ایران اسلامی عزیز با وجود این پشتوانه‌ عظیم و ملتی آگاه و زمان‌شناس، با تمام قوا به سمت قله در حرکت است.

این سرزمین، وام‌دار خون شهیدان و استقامت پدران و مادران است و این مردم نشان دادند که تا پای جان، از اقتدار و امنیت خاک مقدس خود دفاع خواهند نمود.

بر خود لازم می‌دانم که به پاس حضور غیرتمندانه و آگاهانه‌ی شما مردمان اصیل و شریف استان یزد در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، سر تعظیم در مقابل شما فرود آورده و سجده شکر به درگاه باریتعالی به جای آورم.

درود و سلام خدا بر شما مردم عاشق و با بصیرت؛ به امید تحقق تمدن نوین اسلامی و ظهور آن منجی یگانه عالم بشریت

«اللهم عجل لولیک الفرج»

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha