شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار الهی

حوزه/فرمانده انتظامی استان لرستان در پیامی از حضور حماسی و باشکوه مردم لرستان در انتخابات ۱۱ اسفند قدردانی کرد.

به گزازش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛سردار یحیی الهی،فرمانده انتظامی استان لرستان در پیامی از حضور حماسی و باشکوه مردم لرستان در انتخابات ۱۱ اسفند قدردانی کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با عنایات خداوند سبحان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور باشکوه و حماسی مردم مؤمن و ولائی استان لرستان همگام با مردم عزیز ایران اسلامی برگزار شد .

حماسه‌ای با شکوه از جنس شور و شعور، آگاهانه مردم ولایتمدار و متعهد استان به ثبت رسید، این حضور حماسی شما مایه فخر و مباهات است و قطعا پاداش آن‌ نزد خداوند متعال محفوظ است.

اینجانب خلق این حماسه را به مردم مؤمن و ولایتمدار استان و منتخبین مردم تبریک عرض نموده و برخود لازم می دانم از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، روحانیت معزز ،گروه‌های مردمی، عوامل صدا و سیمای مرکز استان، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی که در امر دعوت مردم به حضور در انتخابات و انعکاس لحظه‌ای اخبار نقش بسزایی داشتند تقدیر و تشکر نموده و از تلاش های همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات، اعم از اعضای ستاد انتخابات استان، دستگاه های امنیتی و نظامی، دستگاه قضائی، همکاران خدوم و سخت کوشم در مجموعه انتظامی، و دیگر عوامل اجرایی، نظارتی، خدماتی و پشتیبانی که در خلق این حماسه تلاش کردند، صمیمانه و خالصانه قدردانی نمایم .

فرمانده انتظامی استان لرستان
سرتیپ دوم ستاد یحیی الهی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha