شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پیام مشترک

حوزه / نماینده ولی فقیه و استاندار قزوین در پیامی مشترک از حضور حماسی ملت شریف ایران و استان قزوین در انتخابات یازدهم اسفند تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، نماینده ولی فقیه و استاندار قزوین در پیامی مشترک از حضور حماسی ملت شریف ایران واستان قزوین در انتخابات یازدهم اسفند تقدیر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
"مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللّه َ عَزَّ و جلَّ"
امام رضا علیه السلام: هرکه در قبال خوبی مردم تشکر نکند، از خداوند عزّ و جلّ هم تشکّر نکرده است.
خدای متعال را شاکریم که ملت شریف ایران و مردم غیور استان قزوین به رغم همه توطئه‌ها، دشمنی‌ها، تحریم و تهدیدها با درک درست و آگاهانه از شرایط امروز کشور و منطقه با حضور پرشور و پرامید خود در انتخابات، صحنه بی‌بدیلی از وفاداری به کشور، نظام، امام راحل و رهبری معظم انقلاب مدظله‌العالی آفریدند.

اینجانبان از حضور آگاهانه مردم بصیر و متعهد ایران و به ویژه استان قزوین در پای صندوق‌های رأی، قدردانی می‌کنیم و برای منتخبان مردم توفیقات روزافزون مسألت داریم.
در پایان از زحمات و تلاش‌های صادقانه و شبانه‌روزی کلیه عزیزان دخیل در امر برگزاری انتخابات، اعم از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، نیروهای امنیتی، قضایی، نظامی، انتظامی، اصحاب رسانه و صداوسیما، نامزدهای محترم، ستادها و حامیانشان صمیمانه تشکر می‌کنیم.

عبدالکریم عابدینی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین
محمدمهدی اعلایی
استاندار قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha