شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) در هیئت انصارالمهدی (عج) قم-میرباقری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین میرباقری گفت: حضور باشکوه و عزتمندانه مردم در انتخابات دوستان را شاد و دشمنان را عصبانی و ناامید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد مهدی میرباقری، منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی نوشت: حضور باشکوه و عزتمندانه مردم در انتخابات دوستان را شاد و دشمنان را عصبانی و ناامید کرد.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم. الحمد للّه رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین.

شکر و سپاس بیکران خداوند را که همواره بندگانش را غرق لطف و عنایت بی‌منتهای خود کرده و اینک در ماه شریف شعبان که شعبه‌های رحمت الهی بر آفریدگان جاری است، مردم شریف ایران اسلامی را توفیق داد تا با حضور باشکوه و عزت‌مندانه خود در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوستان و خیرخواهان را شاد نموده و دشمنان و بدخواهان را عصبانی و ناامید سازند.

پس از سپاس از خداوند منّان و سلام و صلوات بی‌پایان بر وجود مقدس حضرت ولی عصر (عج) و تبریک و شادباش به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران، از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، اعم‌از مجریان، ناظران و حافظان امنیت که طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر و به‌ویژه در روز برپایی این دو انتخابات مهم در استان سمنان، به ایفای نقش پرداخته و زمینه برپایی این حماسه ماندگار را به‌وجود آوردند و همه عزیزانی که در امر تبلیغات انتخابات با هدف انجام وظیفه الهی و انقلابی در صحنه حاضر شدند و تلاش و خدمت نمودند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

همچنین از برادران و خواهرانی که در دوران تبلیغات انتخاباتی در قالب ستادهای مردمی اینجانب در شهرها و روستاها به‌منظور تبیین جایگاه مجلس خبرگان و اهمیت مشارکت گسترده در فضای حقیقی و مجازی به تبیین و روشنگری پرداختند، کمال سپاس و تشکر را دارم.

اکنون که با اتکاء به آراء مردم شریف استان سمنان، توفیق خدمتگزاری به این مردم بزرگوار را یافته‌ام، از حسن‌اعتماد مردم بزرگوار استان، به‌ویژه علما و نخبگان نسبت به اینجانب کمال تشکر و امتنان را دارم و امیدوارم به فضل الهی در انجام وظایف نمایندگی مردم در مجلس خبرگان رهبری و خدمتگزاری و انجام وظیفه در قبال مردم متدین و انقلابی استان موفق باشم.

سید محمدمهدی میرباقری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha