شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ایت الله امامی کاشانی

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین در پیامی ارتحال  آیت‌الله محمد امامی کاشانی از یاران نزدیک حضرت امام خمینی (ره) ومقام معظم رهبری  و ریاست مدرسه عالی شهید مطهری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین در پیامی ارتحال آیت الله محمد امامی کاشانی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت بدین شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال حضرت آیت الله محمد امامی کاشانی از یاران نزدیک حضرت امام خمینی (ره) ومقام معظم رهبری و ریاست مدرسه عالی شهید مطهری وامام جمعه موقت شهر تهران موجب تاسف و تاثر خاطر شد.

این روحانی پارسا و انقلابی که از مبارزان نهضت امام خمینی (ره) بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جایگاه‌های مختلف خدمتگزاری، صادقانه ایفای نقش کرد و همواره در خدمت مردم و انقلاب بود.

این عالم وارسته و انقلابی که از مبارزان نهضت اسلامی و از یاران امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود، همه عمر شریف خود را صرف خدمت به اسلام و انقلاب و ترویج معارف اسلامی، مکتب تشیع و تربیت طلاب و شاگردان فراوان نمود.

بی شک یاد، نام و مجاهدت های آن عالم جلیل القدر که در زمره برجستگان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و عمر شریف و با برکت خود را صرف ترویج‌ و نشر معارف مکتب اهل بیت عصمت و طهارت کرد برای همیشه در حافظه تاریخی ملت شریف ایران زنده و باقی خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه مولمه به محضر حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)، جامعه روحانیت، حوزه‌های علمیه برای آن فقید سعید علو درجات و رحمت واسعه الهی و همنشینی با ابا عبدالله الحسین (ع) و برای بازماندگان و مصیبت دیدگان محترم صبر، شکیبایی و ثبات قدم مسئلت می کنم.

اصغر عرفانی

مدیر حوزه علمیه استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha