شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ی

حوزه / رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آبفای کاشان و رئیس دانشگاه کاشان در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت آیت الله محمد امامی کاشانی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل آبفای کاشان در پیامی، در گذشت آیت الله امامی کاشانی را تسلیت گفتند، در این پیام آمده است:

باسلام، پس از حمد خدا و درود و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)

فقدان اسفناک عالم خدوم و محقق گرانقدر حضرت آیت الله حاج محمد امامی کاشانی رحمت‌الله‌علیه که عمر پربار خویش را در راه خدمت به مردم و ترویج مبانی و ارزش‌های مذهب تشیع سپری نمود را تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌تردید خدمات آن بزرگوار در سنگرهای مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان و سایر ارکان و نهادهای انقلاب اسلامی همواره در اذهان دوستداران ایشان باقی خواهد ماند.

بقای عمر بازماندگان و آرامش ابدی روح متعالی ایشان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمد رضا اسدی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آبفای کاشان

همچنین عباس کتابی رئیس دانشگاه کاشان نیز در پیامی درگذشت آیت الله امامی کاشانی را تسلیت گفت.

شرح این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم وارسته و یار وفادار انقلاب و امام(ره) و رهبری، حضرت آیت‌الله محمد امامی کاشانی (ره) موجب اندوه خاطر گردید.

ابعاد حیات سیاسی و اجتماعی این روحانی پارسا گستردگی فراوان و حایز اهمیتی دارد، ایشان در دوران نهضت اسلامی و مبارزه علیه رژیم پهلوی با نقش‌آفرینی ویژه از جمله سخنرانی‌های روشنگرانه تلاش فراوانی در مسیر تحقق انقلاب اسلامی ایفا نمودند، کارنامه‌ای ارزنده و حضور تاثیرگذار ایشان پس از دوران انقلاب نیز در نهادهای مهم سیاسی و فرهنگی کشور و در سمت‌های مختلفی چون ریاست مدرسه عالی شهید مطهری، امامت موقت جمعه تهران، عضویت در شورای نگهبان و نمایندگی مجلس خبرگان رهبری، نمایندگی مردم منطقه کاشان و آران و بیدگل در دوره اول مجلس شورای اسلامی نشان از اهتمام و مجاهدت این شخصیت والامقام است که عمر گرانقدر خود را در مسیر صیانت و پاسداشت آرمان‌های انقلاب، خدمت به نظام اسلامی و مردم سپری کرد.

همچنین نگاه ویژه مرحوم آیت الله امامی و حمایت و توجه به سزای ایشان در گسترش اندیشه مهرورزی و انجام خدمات ماندگار از سوی خاندان محترمشان در زمینه ساخت خوابگاه و توسعه تجهیز امکانات برای دانشگاه کاشان، توشه ارزشمند دنیوی و اخروی برای این عالم خدوم است که بدون شک در خاطر خانواده قدرشناس دانشگاه کاشان باقی می‌ماند.

اینجانب فقدان این فقیه وارسته و متین را به محضر مقام معظم رهبری، جامعه دینی و علمی کشور، کلیه دوست‌داران به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با اولیای الهی را مسئلت دارم.

عباس کتابی
رئیس دانشگاه کاشان

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha