شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رضایی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رضایی گفت: دشمنان از ماه ها قبل و در یک جنگ ترکیبی پیچیده به دنبال تحریم انتخابات و خدشه به امنیت کشور بودند که این حضور حداکثری دشمنان را از توطئه و دسیسه علیه انقلاب اسلامی ایران مأیوس و ناامید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، در جمع پایوران سپاه استان سمنان، در مراسم تجلیل از پاسداران نمونه اظهار داشت: باید قدردان حماسه بزرگ مشارکت مردم ایران در انتخابات ۱۱اسفندماه باشیم و این حرکت باشکوه برخاسته از بصیرت، دین مداری و ولایت محوری ملت بزرگ ایران اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حضور پر شور مردم در صحنه انتخابات بیان کرد: دشمنان از ماه ها قبل و در یک جنگ ترکیبی پیچیده به دنبال تحریم انتخابات و خدشه به امنیت کشور بودند که این حضور حداکثری دشمنان را از توطئه و دسیسه علیه انقلاب اسلامی ایران مأیوس و ناامید کرد.

وی با بیان اینکه این مشارکت حداکثری در واقع پیروزی ملت ایران در مقابل دشمن است و باید به همه این پیروزی را تبریک گفت، افزود: مردم سمنان همواره به دین و دیانت، مهمان نوازی، محبت، علم و دانش و ابتکار و خلاقیت شهرت دارند و مردم استان سمنان با حضوری باشکوه در انتخابات اخیر نماد حاکمیت مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی ضمن تبریک به منتخبان مردم استان سمنان، تصریح کرد: نمایندگان منتخب باید دقت کنند مسیری که حرکت می کنند در مسیر ولایت و تابعیت از انقلاب اسلامی ایران و ارزش های آن باشد و اگر این مسیر را ادامه دهند اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در عرصه های مختلف مادی و معنوی شاهد هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: نمایندگان منتخب مردم باید موانعی که در مسیر پیشرفت انقلاب وجود دارد را باید شناسایی کنند و با طرح و برنامه برای رفع این موانع به بهبود فرآیند خدمت گذاری توسط قوه مجریه کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی اظهار داشت: ۴۵ سال این مردم پای انقلاب خود ایستادند و مانند یک مادر که از فرزند خود نگهداری می کند مردم نیز از انقلاب محافظت می کنند، چون ریشه جان و محصول زحمات این ملت است.

وی با اشاره به ۲ راهبرد مهم دشمن برای ایجاد تزلزل در انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمن فهمیده است پیوستگی امت و امام برای ایران افتخارآفرین است و در یک سال و نیم گذشته از تمام توان خود برای قهر مردم از صندوق رأی بهره گرفتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: با وجود رهبر آگاه و هوشمند و مردم ولایت مدار حضور حماسی در تاریخ انقلاب ثبت شد و انتخابات ۱۱ اسفند شبیه یک معجزه بود و عنایات خدا شامل حال ملت ایران شد.

وی با بیان اینکه دشمن با ایجاد ناامنی در صدد کاهش مشارکت بود، تصریح کرد: این در حالی است که مردم در انتخابات ۱۱ اسفند برگ زرینی دیگر تاریخ انقلاب ورق زدند.

خاطر نشان می شود؛ تجلیل از خانواده معظم شهید محمد پازوکی طرودی و تجلیل از پاسداران نمونه سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از جمله برنامه های شاخص در این مراسم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha