چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
جشن احسان و نیکوکاری

حوزه/ زنگ نمادین جشن احسان و نیکوکاری با حضور مسئولان و مدیران کل کمیته امداد و آموزش و پرورش استان بوشهر  با شعار "عید همدلی" در مدارس سراسر استان نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عباس روشن، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر صبح امروز در آیین به صدا در آمدن نمادین زنگ جشن احسان و نیکوکاری، اظهار داشت: امسال در بیش از ۹۰۰ مدرسه سراسر استان پایگاه نیکوکاری با شعار عید همدلی برگزار شده است.

وی در ادامه افزود: ۸۰ هزار پاکت در بین دانش آموزان مدارس توزیع شد تا دانش آموزان کمک های خود را از طریق این پاکت‌های به دست دیگر هم کلاسی های نیازمند خود برسانند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اعلام کرد: قصد داریم با جمع آوری کمک های مردمی در شب عید امسال برای هر خانوار معادل یک میلیون تومان سبد معیشتی اهدا کنیم.

روشن اظهار کرد: تعداد ۱۶۸ پایگاه مرکز نیکوکاری آماده دریافت کمک های مردم هستند که علاوه بر آن مردم و خیران می توانند از طریق کد دستوری #۰۷۷*۸۸۷۷* و با شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰ کمک های خود را به دست نیازمندان برسانند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال گذشته به همت خیران و هم استانی های عزیز معادل ۳۸ میلیارد تومان به صورت نقد و کالا در اختیار نیازمندان قرار گرفته است و امیدواریم در پایان امسال هم شاهد کمک های بی دریغ خیرین و نیکوکاران هم استانی باشیم.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha