شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
انتخابات

حوزه / حوزه علمیه همدان در پیامی با تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات،  آمادگی خود رابرای همکاری و کمک به منتخبین مردم در راستای خدمت رسانی و حل مشکلات جامعه اعلام کرد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حوزه علمیه همدان در پیامی با تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات، آمادگی خود رابرای همکاری و کمک به منتخبین مردم در راستای خدمت رسانی و حل مشکلات جامعه اعلام کرد.

متن پیام بدین شرح است:

مردم شریف همدان، نامزدهای محترم انتخابات مجلس شورای اسلامی و منتخبین محترم مردم در مجلس،

حمد و سپاس بی‌کران خداوند متعال را که نعمت عظمای ولایت اهل بیت(ع) و در پرتو آن نعمت انقلاب شکوهمند و نظام اسلامی را بر ما ارزانی داشت و شکر و سپاس از مردم فهیم و بصیر کشور اسلامی و استان دارالمومنین همدان در در میان همه دشمنی‌ها هجمه‌ها و مشکلات بار دیگر حضور معناداری در پای صندوق انتخابات داشتند.

حوزه علمیه همدان ضمن تقدیر و تشکر از همه نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی که با حضور خود موجب پرشورتر شدن انتخابات و حضور بیشتر مردم شدند و همه مسئولین که در امر اجرا و نظارت انتخابات سعی و تلاش فراوانی نمودند، به منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی در هفت حوزه انتخابیه صمیمانه تبریک گفته و توفیق خدمت خالصانه به مردم مخصوصاً محرومان و مستضعفان، پاکدستی و دوری از فساد و تمرکز بر وظایف نمایندگی در دوره چهار ساله خدمت در این عرصه را از خداوند متعال خواستاریم.

انتخابات به پایان رسید و اکنون باید رقابت‌ها تبدیل به رفاقت و همه انرژی‌ها صرف خدمت به مردم شود.

بدون شک مردم از همه نامزدهای انتخابات توقع دارند که منتخبین را با در اختیار گذاشتن طرح‌ها و برنامه‌های خود و با نصح و خیرخواهی یاری رسانند.

حوزه علمیه به عنوان نهادی مقدس، فراجناحی و به دور از سوگیری نسبت به اشخاص و جریان‌های مختلف و پایبند به انقلاب و فرامین مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) آمادگی خود را برای همکاری و کمک به منتخبین مردم اعلام نموده و به یاری خدا، ناصحانه و مشفقانه تذکرات لازم را به عزیزان بیان خواهد کرد.

امید است این عزیزان نیز همه همت و تلاش خود را مصروف اقامه عدل، مبارزه با فساد، خدمت به مردم، حرکت به سوی تمدن اسلامی و نشر فرهنگ غنی اهل بیت نمایند.

ان‌شاءالله.
حوزه علمیه همدان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha