شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1142285
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات

حوزه/ معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان، از تلاش‌ها و خدمات یک‌ساله ۷۰۰ امام جماعت مساجد استان قم با همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی و دفتر مقام معظم رهبری قدردانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام رسول ابوالقاسمی عصر امروز در گفت‌وگویی خبری عنوان کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان اداره‌کل تبلیغات اسلامی با همکاری دفتر مقام معظم رهبری در نظر دارد از ائمه جماعت استان قم به پاس زحمات و تلاش‌های انجام شده در مساجد، تقدیر کند.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: ۳۰ تیم از اعضای اداره‌کل و نمایندگان دفتر مقام معظم رهبری تشکیل شده که از ۷۰۰ امام جماعت مساجد استان قم با حضور در منزل‌شان قدردانی خواهند کرد.

وی بیان کرد: در این دیدارها، توجیه و تشریح عملیات ماه مبارک رمضان و طرح «زندگی با آیه‌ها» برای ائمه جماعت مساجد استان انجام خواهد شد.

حجت الاسلام ابوالقاسمی عنوان کرد: طرح زندگی با آیه‌ها با عنوان «مسطورا» برنامه هدف‌گذاری شده سازمان تبلیغات اسلامی در سراسر کشور برای ماه مبارک رمضان است که توسط این ۳۰ تیم با اهدای محصولات تبلیغی همچون کتابچه طرح مسطورا، برای ائمه جماعت استان تشریح و تبیین می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha